Slalotte Skrevet 4. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2008 Samma det vel.. hehe.. vil bare ha hotell der jeg.. Men greit PÅ Fiji ;p
Sivalur Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Jeg har vært på Fiji!!!!! Kan dessverre ikke anbefale hotell.... det var i -97 og vi bodde hos ei venninne som var på utplassering med studiet der et år..
Slalotte Skrevet 4. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2008 Var det fint der da? Går ann å gifte seg der? Fortell litt..
Sivalur Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Det var veldig fint der ja. Vi var på et par nydelige strender. Vi var også og gikk lang tur i regnskogen, og badet i et vann langt inni der. Og så var vi ute og snorklet og dykket (mitt første og eneste dykk!!!). Nå var vi bare på hovedøya, så jeg vet ikke hvordan det er på de andre øyene. Og så er det jo altså over 10 år siden (oioi..) Og så hadde vi jo en lokal 'guide' - min venninne hadde jo vært der i nesten ett år på det tidspunktet og kjørte oss rundt og sånn. Men det skal jo gå an å gifte seg der. Husker jeg leste en gang en artikkel om en av øyene men husker selvsagt ikke hvilken. Men den er visst forbeholdt nygifte par! Så der er det ingen fulle ungdommer eller barnefamilier med skrålende unger (hehe) - bare romantisk par som drar på ridetur på stranden, dykker, spiller golf osv. osv... Hadde veldig lyst å reise dit på bryllupsreise men det blir nok ikke nå. Men reiser gjerne tilbake til Fiji engang hvis vi får det til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå