Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Får man kjøpt noe slags test på apoteket for å sjekke uvi? I såfall hvilke apotekkjede??
prekæs Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Man får i hvertfall kjøpt det i Sverige. Kjøpte i en dagligvareforretning der for en stund siden og har sett det på apoteket der. Også en stund siden.
Soloho Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Man må kjøpe en pakke med 100 strips oppi til flere hundre kroner. De selger ikke enkeltstrips. Sjekka dette når lillepia var plaget med UVI. Er man gravid kan man jo bare levere en prøve på legekontoret...gratis. Og er det barn får jo de også det gratis. De har sånne strips på legekontoret.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 3 stk strips i en eske kr 149 på apoteket. husker ikke hvilken kjede, men det var ikke apotek 1. tror det var svaneapoteket. jeg kjøpte for 1 mnd siden.
Lillesnuppis Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Jeg tok bare en urinprøve hos legen. Å fikk resept på noen tabletter jeg skulle ta i ca 1 uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå