Gå til innhold

Er det nødvendig med telefonummer på navnelappene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder det med bare navn?

Da tenker jeg på barn i barnehagealder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker tlf nr kan være greit om ting blir mistet, jeg lurer mer på om bare fornavn holder og med initialene til etternavnene, for da ser de jo forskjell om det er flere unger med samme navn.

Skrevet

Vi har det, syns det er praktisk. Men er det en liten bh, der alle kjenner alle, er det kanskje ikke nødvendig.....

Skrevet

Syntes det er veldig praktisk jeg.

Om noe feks. blir mistet el. Er jo ikke sikkert du kommer til å ha de samme klærne i bhg. hele tiden.

Eks. en lue, og dere mister den utenom bhg, blir det lettere for den som finner luen og nå frem til riktig eier;)

Skrevet

Mest praktisk med tlf.nr.

Kan jo være at man mister ting hvor som helst. Ikke bare i bhg.

Skrevet

Lurer vel litt på om det kan misbrukes på noen som helst måte?

Bor i Oslo.

Men det er vel bare jeg som grubler for mye.

Skrevet

Ser ikke helt hvordan det kan misbrukes..?

Er greit hvis noen tar med seg feil ting hjem - da er det lett å ringe og si fra.

Skrevet

For en stund siden var det en liten jente (var det i Lier tro?) som hadde tatt på seg støvlene midt på natten og tatt seg en spasertur. Hun ble heldigvis funnet av politiet (eller levert til dem eller hva) og etter at en av politifolkene som selv hadde barn i barnehage, kom på at kanskje det stod noe telefonnummer i noen av klærne, så fant de nummer i støvlene og fikk tak i foreldrene. Veldig praktisk synes nå jeg. :)

Skrevet

Tips: Jeg irriterer meg grøn over at jeg satte hjemmenummer på navnelappen.. Visst jeg f.eks er på ferie og mister noe... Hvilket nr er beste å ringe da?? Jeg er iallefall ikke hjemme!!

Skrevet

Vi har navn, etternavn og telefonnr. Det har i grunn resultert i at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av klærene nå. Ingen som kan arve de og jeg har ikke lyst til å gi de til fretex/uff med navn og tlfnr på :o/

Så neste gang blir det kun fornavn, og eventuelt avdeling i bhg siden det er til med samme navn i bhg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...