Alba44 Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 En ting er jo at lillegutt sparker dynen AV seg og ho mor blir bekymret for om han blir kald, men nå da jeg sjekket han nettopp så hadde han lagt hele dyna OVER hodet. Var jo så varm da. Helt svett i krøllene sine. Noen vidundertips?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Sånne dyneklips så kan du feste dyna i fotenden (regulere sånn at han får den tilstrekkelig over seg, men aldri over hodet) )
Alba44 Skrevet 4. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2008 Mannen min lagde en lignende patent på det, og det fungerte veldig greit da han lå i babysafe med seler. Nå har han ikke det lenger og snur seg og sover i alle kanter. Hehe...ikke lett.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Aha - nei sånne turnbarn er ikke alltid like flinke til å tilfredsstille foreldrene ang sikkerhet, hehe ;o) Da har jeg ingen gode tips, dessverre :o/
Alba44 Skrevet 4. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2008 Hehe, sant det. Uansett takk for tipset! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå