Gå til innhold

Finnes det en god ikea sofa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg av de som er litt billigere! Noen ikea-fans som har tips til fine møbler derifra? Sofa, stol, salongbord og noe som kan brukes som romavdeler!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg personlig har forelsket meg helt i Ektorp serien....

Skrevet

Dersom du går litt opp i pris på IKEA så er sofaene mjuke. Eg har ein mjuk ein iallefall, men eg husker ikkje kva han heiter. Den er litt firkanta i formen, og kjem i beige og brun (før i grønn), og så kan den bygges sjølv, om ein vil ha vinkel, enkel bla bla bla. God og mjuk den. Dei aller billigaste sofaene er nok litt hardare ofte. Det beste er jo å prøvesitte dei.

Vanskelig å gi tips når ein ikkje kjenner smaken din. Har du sett litt på ikea.no?

Skrevet

Har tittet litt, men vanskelig å se over nettet. Skal innrede et stort rom til Au Pairen vår som kommer, så tenkte bare ha noe helt nøytralt som de fleste kan like liksom, men gjerne en sofa i alle fall som er god å sitte i:-) Får vel ta med meg rumpa mi å prøve selv i butikken kanskje! Skal bare være en 2 eller 3 seter pluss en stol. Ikea stockholm stolen ser jo fin ut

Skrevet

Tylösand heiter den eg har visst, men eg ser den er relativt dyr. Knihult sofaen ser jo veldig greit ut, ligner litt på Stocholm, men er litt billigere. Du må nok prøvestitte litt, hehe.

Skrevet

Ektorp sofaen er utrolig god og myk å sitte i:)

Finnes mange av de på finn.no, brukt, så de trenger jo ikke å være så fryktelig dyre...

Skrevet

Ja det er sant, finn.no er jo genialt egentlig. Får søke å se om jeg finner ektorp og tylosand. Ser ektorp har stoler som hører til og! Det er jo bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...