ziwwote Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Jeg våknet natt til søndag med en kjempeblødning,og fikk stabla meg inn på badet. Fikk satt meg på do,og da svimte jeg plutselig av og datt ned på gulvet. Svetten randt nedover ryggen,og et øyeblikk trodde jeg faktisk at jeg kom til å dø.Jeg ble henta av ambualnse og sendt til ahus. Der tok de innvendig ul,og fant ingen foster :-( tok blodprøver for å sjekke hcg-nivået i kroppen,og det var synkende. Nå er jeg kjempedeperimert og lei meg naturligvis selvom jeg ikke var i mer enn 7 uke.Hadde gledet meg så veldig til å få barn. Er det noen som har noen erfaringer å dele med meg om hvor fort dere ble gravid igjen etter SA,og om det gikk bra?? Trenger det sårt...
Sun_Shine_ Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Jeg hadde en SA i april. Jeg mistet veldig mye blod og måtte innom sykehuset her. Fikk mensen tilbake etter 6 uker, og jeg ble gravid på den første EL. Nå er jeg ca 10 uker inn i svangerskapet, og er ca 1 uke lengre enn da jeg mistet sist. Håper at du ikke må vente for lenge på en ny spire! Lykke til!
ziwwote Skrevet 4. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2008 Hei! Takk for svar! Krysser fingrene for at det går bra for deg nå. Er det sånn at man må vente til mensen kommer tilbake med å prøve på nytt,eller kan man prøve så fort hcg en nede i null igjen? Jeg fikk så lite informasjon på sykehuset...
gima Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Huff- stakkars deg. Jeg vet hvordan du føler deg og det føles ikke godt akkurat nå. Jeg kan jo se om min historie kan hjelpe deg... Jeg ble gravid i februar i år. Det endte i SA når jeg var 7+4 og jeg sørget veldig. Gyn sa at det bare var å prøve igjen uten å tenke på å få mens først. Det gjorde vi og ble gravide med en gang. Denne graviditeten endte også i SA når jeg var 6+2. Nå var jeg ganske tappa for krefter og ville ikke prøve igjen selv om gyn sa at det var helt ok. Trodde at jeg hadde kontroll på el og sex, men jammen ble vi ikke gravide igjen i juni (uten mens først). Det har vært et tøft svangerskap med blødninger og mye usikkerhet, men i dag var jeg på UL. Vi fikk se to bankende hjerter og er 10+3 på vei. Krysser alle fingre for at dette skal gå bra. De to så visst veldig sunne og friske ut der de lå. Vi skal faktisk ha tvillinger! Dobbel lykke! Så- jeg har ikke hatt mens siden januar. Du må sikkert bare gjøre det du føler for. Gynekologer og leger vil helt sikkert si mye forskjellig, men jeg har heldigvis valgt å høre på min. Masse lykke til! Du har noe godt i vente.
ziwwote Skrevet 4. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2008 Tusen takk for svar! Krysser fingrene for oss begge! Gratulerer med tvillinger! Så utrolig bra! ;-)
EnLitenPrins Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Hei Jeg mistet i mai og nå er jeg gravid igjen Er 6 uker på vei
flipper2 Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 Jeg mistet i april i uke 6+4, ble gravid i juni og er nå ca 8 uker på vei. lykke til. Det går nok bra. Trøsten er at SAen er kroppens måte å ordne opp på, men jeg vet at det føles tyngre enn man kunne forestilt seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå