Gå til innhold

hodepine.

Anbefalte innlegg

Skrevet

au au au.. har så veldig vondt i hodet.beg på lør og har vedvart.tenkte det kom fra litt stiv nakke men...

i ettermiddag var det helt grusomt har alldri hatt slik hodepine tårene bare kom.

vedvarte i en time.gikk over til å gjøre vondt over øyene og i tinningene.føles egentlig som jeg har et enormt kuppelhue,slitsomt a ha øyene oppe.

tenkte det var best å kontakte føden fikk beskjed om å ta en tur.litt forhøyet bt 141/94 men det sank til134/90 etter 15 min.fin urin

fin hjertelyd på babyen så de kunne ikke si hva det var.kanskje en virus inf.

hjelper ikke med paraset så jeg håper det er forbigåened.

noen andre som har det eller har hatt det slik.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde hodepine daglig en periode, men fikk beskjed om å begynne å ta jern (amigojern). Vet ikke om det var dette som var grunnnen, men hodepinen forsvant ihvertfall noen dager etter at jeg begynte med jern.

Skrevet

Stresser jeg når jeg er gravid får jeg migrene...

Alt annet er fint så det er ikke svangerskapsforgiftning. Og det har tydeligvis ikke du heller...

Men jeg hadde ikke for lite jern, men lite nok til at jeg skulle tatt litt. Så kanskje det hadde hjulpet på meg også som på linko....

Jeg tar fenalgin og paracet mot hodepine, men ikke hver gang det hjelper...

Skrevet

kanskje jeg må få skjekket jernet da.er det sånn at det tar tid å få svar på det.kjempeslapp og dundrende hodepine som har vedvart i 4 dager nå.litt fortvilende.kan jo være en infeksjon og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...