Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Har en gutt på 6 mnd, han får grøt på formiddagen og kveld(+ mme om kvelden) og ammer han ellers. Han hadde lagt litt lite på seg på siste kontroll, så hun sa jeg måtte amme han FØR han fikk grøt, prøvde dette men da er jo han ikke mye sulten! så ga meg med det, prøvd å gi han brødskive med leverpostei med det ville han ikke ha! fruktmos syns han ikke er noe særlig heller.. så sitter her å lurer på hva jeg skal gi han nå? middagsglass? skal jeg evt bare begynne med t-skjeer da? Også de siste dagene er puppen ikke noe særlig heller, hører han en lyd så vrir han seg vekk for å se.. så må ligge på soverommet å amme, helt mørkt! vil ikke gi meg med ammingen enda heller... noen som har noen råd?
alleminesmå Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Kanskje det var tilfeldig at vektoppgangen ikke va så stor. Ta en ekstra vekt sjekk etter et par uker og se. Jeg synes han får i seg masse mat jeg. Barn går i rykk og napp med vekten. Ser han godt ut så er det ingen fare me å føle seg litt frem. Lykke til! Finalestemming https://lagring.online.no/sections/competition/view.php?id=15&sortby=votes#4062
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 4. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2008 dytt opp igjen.....
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 4. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2008 okei! jeg får se det an, skal på kontroll igjen den 13... stemme fra meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå