♥Mamma`n til lille Kasper♥ Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Fikk ikke kjøpt henne men ville les om gøril og jeper. Ingen som ville mailet meg innlegget eller noe? Noen som vet hvordan de har det? Så han hadde hatt bursdag:)
mamman til to gutter Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Tipper du fortsatt kan kjøpe bladet, for det kom ut ca 20.juli og Henne kommer vel ut en gang i mnd
*Rutletutt* Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Jeg kjøpte Henne i dag bare for å lese om dem - så det er i salg enda. Utrolig sterk historie - nyedlig gutt. Jeg gråt fra begynnelse til slutt. Jeg ble gravid samtidig som henne og fulgte henne på bim - jenta mi ble født tre dager før lille Jesper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå