Gjest Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Tulla skal begynne i barnehagen neste mandag og vil gjerne høre hva dere andre har med til deres småtroll Mathea er 9mndr men veldig aktiv og krabber over alt - burde jeg da ha en utedress til henne ?? Dette er det jeg har tenkt og sende med: To par skift Bleier Hånkler Grøt Nan Våtservietter Tåteflaske Tannbørste / Tannkrem Noe mere jeg trenger ??
børdi Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 tannbørste og tannkrem??? hvorfor i alle dager det? De pusser ikke tennene til ungene i bhg då vidt jeg vet. Og håndkler kan du og glemme, det har de i bhg. Ville tatt med regnklær, ev en utedress ev fleece klær
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Ikke for og skuffe deg men tviler på at personlaet i barnehagen har tid til å pusse tennene hennes:) hehe..jeg ler med deg da..synes det var litt søtt skrevet:)hehe
Gjest Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 jo faktisk i barnehagen det snuppa mi skal begynne så pusser dem tennen etter frokost - noe som er kjempegenialt :-D
Blåmandag¤ Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Trenger du å ha med håndkler og våtservietter? Trodde ikke barnehager hadde lov til å pusse tennene til barna lenger jeg, av hygienehensyn. Dress må hun ha utover høsten. Noe å ha på føttene også. Lue. Solkrem om det er sol.
mammat2goll Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 Her jeg bor er det helt vanlig att barna pusser tennene i barnehagen. Ikke svar på innlegget, men va så at folk syntes det var rart att de pusser tennen i barnehagen! Er jo noe alle burde fått gjort i bhg.
Gjest Skrevet 4. august 2008 #9 Skrevet 4. august 2008 Innesko/tøfler Utesko hvis hun bruker Fleeceklær som kan ligge i bhg Utedress
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå