babyiapril82 Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 I forrige uke fikk jeg endelig positiv test Puppene var da veldi ømme, og i flere dager var det nesten vondt å ta på bh.. I dag er puppene helt normale igjen, ikke ømme i det hele tatt.. Eneste symptom jeg har nå er litt murringer i magen. Er ca. 5+3 idag. Er veldi redd for å miste, og er derfor veldi bekymret nå når noen av symptomene forsvinner... Er det noen av dere som har opplevd noe lignende ???
komplett familie Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 ja, her har ømme pupper gått over. Kjenner kvalmen og litt murring i underlivet men det er alt.... Du får heller nyte at du ikke er kvalm eller har problemer med å få på deg bh'n! Symptomer kan komme og gå, mens noen har de hele tiden og andre igjen ikke har noen! Vi er veldig forskjellige, så følg magefølelsen. Og husk; det er bedre å ta kontakt med lege en gang for mye - også senere i svangerskapet. Lykke til - du skal se du får baby om "mange" måneder
Sol + spire Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Hei. Det er veldig forskjellig det der tror jeg. Jeg er gravid for andre gang og har ikke hatt så mye som en liten øm pupp en gang i dette eller det forrige svangerskapet. Hehe.... Tror nok du bare kan slappe av. Som hun over sier så vil nok symptomer komme å gå. Jeg har ikke symptomer på noen ting. Det kan være litt stressende det også, men siden det var likedan forrige gang så er jeg rimelig avslappet. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå