phantomet Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Imorgen skal vi feire 9 åringen nok en gang, men da med familien til phantom-mannen som gjester... I den anledning har jeg planlagt at vi gjør det enkelt.Siden vi blir ganske mange, både barn og voksne, fikk jeg ideen om å servere noe som er vanlig i barnebursdager, nemlig pølser...men med en vri... Vi puttet de tre minste ungene inn i bilen og kjørte til Oslo idag. Der kjøpte vi inn et lass med spesielle og "håndlagede" pølser fra en kjent pølsemaker. Kjøpte fem forskjellige slag pølser, med varierende krydder og smak, og satser på at en av dem i det minste faller i smak imorgen... *smiler* I tillegg til pølser, lomper, brød og ymse tilbehør, blir det to kaker og drikke, så jeg tror det går greit... Gutten som skal feires gleder seg ihvertfall veldig... *ler*
Gummelillan Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Oj, hørtes digg ut. Har smakt de før og de er kjempegode (hvis det er fra han jeg tenker på ;-)) Kos dere og hils den kjekke gutten!!!
Maud Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Nei, med seks unger er det klart at det å bare kjøpe pølser i butikken er altfor lettvint ;-) Gutten er heldig som har så flotte voksne som ordner bursdag for seg! Det er i dag den store dagen er kanskje? Gratulerer til ham og til dere andre :-)
Plutseliten :) Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Gratulerer til eldstegutten og hurra for lettvinte løsninger med vri ) Håper dere får en flott feiring,og solen skinner for han og dere! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå