Gå til innhold

Redd jorda slutt med bleier tidligere!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før i tiden sluttet stort sett alle med bleier når de var rundt ett år. I dag går de fleste rundt og må bæsje på seg til de er 3 år. Det er bullshit at barn trenger å tisse/drite på seg så lenge som mulig.

Er det ingen som tenker på at det er vanvittig forurensende med denne unødige bleiebruken???? Container på container med bleier kastes etter min mening unødig hvert eneste år fordi foreldre ikke pottetrener ungene tidligere. Miljøproffene som gidder å vaske tøybleier er ikke stort bedre, det forurenser også å vaske.

Begynn pottetrening fortest mulig. Det er så deilig når ungen er tørr -også for barnet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her vi bor blir bleiene til kompost....

Skrevet

Jeg er enig i det at vi kanskje kan prøve litt tidligere enn 3 år. Men er ikke barnet klart og interessert gidder jeg ikke, da jeg er sikker på at jeg ikke kan redde jorda.

Skrevet

Det er uansett forurensende, både å produsere og frakte bleier. Jeg vet ikke hva slags bleier du bruker som blir til kompost. Det er uansett stor unødig forurensning.

Skrevet

det er faktisk mange kommuner som velger og la innbyggerne kaste bleier i matavfallet, såfremt det ikke er tøybleier!

Skrevet

Ja så unger som ikke blir tidlig renslige er miljøsvin altså???

;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...