Gjest Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Jeg har fortalt her tidligere om at faren skal lage trøbbel for oss, feks med pass. Idag var jeg innom lensmannskontoret for å høre hvordan ståa er ang det brevet som politiet sendte til barnefar, der de oppfordrer han til å skrive under på pass. De har ringt han to ganger før de sendte ut brevet, for å få han til å skrive under på fullmakta og han lovte begge gangene at han skulle gjøre det. Men nei. Dette brevet fikk han en svarfrist på og den var idag. Ingenting hadde skjedd utenom EN ting! De fikk brevet i retur!!!!!! SATAN! Så -det- er altså smutthullet han kan bruke? Brevet ble sendt til folkeregitrert adresse og jeg vet han oppholder seg der. Politiet ringte han på nytt igjen idag og han "kunne ikke skjønne hvorfor han ikke hadde mottatt noe brev" (yeah right!). Han lovte IGJEN at ha skulle dra innom et lennsmannskontor. Han kommer -aldri- til å gjøre det, det vet jeg. Heldigvis sa de hos politiet at de utsteder pass på torsdag om han ikke ordner fullmakt. Og etter det skal jeg rett til barnevern/sosialetaten for å få de til å hjelpe meg å få foreldreansvar alene. FY FAEN, jeg er så irritert!! Og det verste er at barnefar sa til politidama at jeg og han skulle møtes der vi var hos megler sist. Jeg har ikke mottatt noe brev om å møte så jeg ringte/ skrev mld etterpå for å finne ut hva dette var for noe. JODA, han hadde tenkt å komme på besøk nå på lørdag. "Og når hadde du tenkt å fortelle meg det liksom?", spurte jeg. Jeg befinner meg i nord-norge og er ikke hjemme for besøk. Dessuten kan han bare glemme å komme på besøk uten avtale! Nå er jeg drittlei dritten fra han! Jeg ønsker å få ansvaret alene for barna!
hysterika Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Jeg har ikke så mye å si, stakkars deg, men jeg må jo innrømme at jeg lurer på hvorfor du valgte akkurat den mannen som far til barnet ditt! Hvorfor vil han ikke at barnet skal få pass? Er han redd for at du skal stikke av med h*n?
Gjest Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Ja, du spør... Jeg undres jeg også!!!! Han er vel ikke redd for at jeg skal dra noen plasser... Barne er hos meg hundre prosent og han får ikke lov å ha dem alene pga voldsdommer etc. (fått etter at jeg dro) Han er vel bitter..
Gjest Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Jeg skjønner ikke argumenter som "hvorfor valgte du han som far til dine barn"...... Livet er faktisk ikke A4 og statisk. Håper det ordner seg for deg HI og at xen din detter ned i et kloakkrør en vakker dag:)
Gjest Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Haha Det var morsomt sagt, Leadern Men ER reglene virkelig slik at han bare kan nekte å motta posten så har han plutselig skaffet seg flere dagers spillerom?? Er det såå enkelt å spolere? Han visste at det kom brev fra politiet for politiet hadde ringt han 2 ganger før de sendte ut brevet og informerte at det var passøknad. Det der hører for meg ut som noe advokaten hans kom på for at de skal ha litt lengre tid.
Gjest Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 Men fra spøk til alvor. Kan ikke familievern kontoret hjelpe deg med å få foreldreansvaret alene? Skjønner at det haster litt med pass, men tenk så jævlig mange kamper du skal kjempe fremover:(
Gjest Skrevet 4. august 2008 #9 Skrevet 4. august 2008 Jo, de kan vel det.. men hun politidama sa jeg skulle gå til barnevern eller sosialetat for å få dem til å hjelpe meg å få ansvaret alene. Pass-saken haster faktisk ikke, jeg regnet med at han kom til å kødde så jeg tok mine forhåndsregler. Skal ikke reise bort før til jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå