Gå til innhold

Jøss, rett til gynekolog jo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved en tilfeldighet så jobber jeg nå sammen med min fastlege en dag i uka.

Idag på visitt så kom vi plutselig i prat om min SA i november, og at jeg ikke var blitt gravid igjen.

Han spurte da litt rundt, jeg nevnte at syklusen min hadde blitt kortere etc etc, så tok han tlf og ringte gyn avd og jeg skal dit til us i morgen kl 12!

Ble helt satt ut jeg, hadde ikke trodd han skulle gjøre noe slik før vi hadde prøvd minst ett årr liksom.

Så nå lurer jeg fælt på hva som kommer til å skje i morgen og i tiden fremover...

Spennede også da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, det gikk fort.

Oppdater oss etter du har vært der da!

Skrevet

Nå har jeg vært der. Verdens hyggeligste leger!

Fikk vanlig GU og innvendig UL, og de finner ikke noe galt. Åpne og fine eggledere, ingen antydninger til cyster eller arr på eggstokker eller noe sted. Follikler som vokser og ikke noe unormalt med livmor eller noe.

Så nå skal jeg ta blodprøver på gitte dager, og ha masse sex og slappe av. Har eggløsning denne uken, og det var legen sikker på jeg fikk. Har kjent trykk og stikkinger på venstre side nederst i magen i to dager nå, og legen sa han ikke så noe galt der så det måtte være at folliklene vokste??? eller eggløsning? Den skjønte jeg ikke helt, for jeg har, dum som jeg er, gått rundt og trodd at det bare er selve eggløsningen man kjenner.

At syklusen min hadde blitt kortere skulle jeg ikke bry meg noe om, ble den lengre var det vanskeligere mente han.

Så lenge jeg har smerter ala eggløsning nå, så stemmer jo det med at jeg skal ha IKM onsdag eller torsdag i uke 34.

Nå ble jeg brått litt mere positiv. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...