Kvinne22 Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Er i dag nesten bare 7 uker på vei men ser allerede en slags kul på magen min! får ikke igjen knappen på dongribuksene mine. Er dette bare luft eller er det mulig jeg er lenger på vei enn jeg tror? moren min har født tre unger og hver gang fikk hun mage fort. Når hun var 3 mnd på vei såg hun ut som om hun var 7- 8 mnd på vei så legene trodde alltid det var tvillinger men det var det jo ikke noen ganger:) er det mulig at jeg også får stor mage så fort?
lulu81 <3 på overtid<3 Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Jeg kommer og fra en familie med "store mager" tidlig... Hadde problemer med buksene veldig tidlig jeg og. Det gikk litt tilbake i forrige uke, så jeg tror det var mye luft og kanskje litt vann. Men vi er jo alle forskjellige og det gjelder helt sikkert magen og:) Jeg er forresten 9+3 idag:) og har fortsatt mage...
Smock Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Ut fra innholdet i tidligere tråder her ser det ut til at det nok er mange som får mage tidlig. Tror nok dette er helt normalt. Merket magen for mange uker siden. Jeg er nå 9+5 og har såpass mage at jeg ikke passer de gamle buksene mine lengre. Bruker kun et par av dongeribuksene mine og disse må holdes sammen ved hjelp av ett strikk festet i knapp og knappehull...! Tøybukser er definitivt det mest behagelige for tiden! Går bare i vide topper slik at ikke alle ser at det noe på gang... Har kjøpt et par gravide-bukser, men synes det liksom er litt tidlig å ta disse i bruk - har jo enda 7 måneder igjen å vokse på! Har lagt på meg 1 kg hittil, så det er ikke det at det er kommet på så mye "ekstra" heller... Har hørt at det er vanlig å få litt mage tidlig, men at mange opplever at den kan gå litt tilbake etter 10-12 uker da man ofte er oppblåst i starten. Vi får vel bare glede oss over at det tydeligvis skjer noe der inne
passilurken Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 tror nok bare du har luft i magen din enda. det har i alle fall jeg! er 11+3, var hos legen i dag og hun sa at livmoren ligger fremdeles i bekkenet og kommer ikke opp før etter uke 12. men jeg må jo si at min mage er blitt så str at jeg har begynt med mammabukser. og det er en mnd siden... dessuten har jeg ikke midje lengre!!! er ganske rart:) har lest at det er genetisk med hva slags mage man får. og hva slags graviditet og fødsel man får. gjett om jeg håper at det stemmer!!! både min mor og mormor har 3 barn hver og ingen av dem har kastet opp en eneste gang da de var gravide, alle fødslene var under 10 timer og begge hadde kjempemager... så snakk med din mor og evt søster, så kan du finne ut en del om ditt svangerskap:)
EnLitenPrins Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Jeg har fått mage, eller den er iallefall blitt knallhard og jeg greier ikke og holde den inne lenger ;p Men det er sikkert bare luft.. Ser egentlig bare enda feitere ut enn det jeg gjør Gleder meg til skikkelig gravidmage !!
VIL ha nr.2! Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 er nesten så j lurer på om j har noe her inne i d hele tatt... j startet i uke 12 i morra, og har ikke så mye som antydning til en kul! og j har gått ned 1-2 kg...
AE84 Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 det skal du ikke tenkte på! i forje svangeskap gikk jeg ned 5kg og ble veldig tynn i starten!! men i uke 14++ begynte magen å komme:oD nå føler jeg meg foreløpig bare oppblåst, sikkert litt luft her inne ja!! går bare i joggebukser, orker ikke annet!!
VIL ha nr.2! Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 j har så og si ingen symptomer, bortsett fra svimmelhet og ømme bryster. så j må jo si at j er heldig da, håper d fortsetter sånn du gikk ned såpass mye ja...hehe, d gjør meg ikke mye om j slipper å gå opp no særlig i vekt så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå