~sjiraff~ Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Tappet i badekaret til snuppa istad, og det var gul/brunt vann som kom ut... :o/ Hva kommer det av? Har drukket vann i dag alle tre (meg og ungene).
Dronningen! Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Herre gud hvor bor du egentlig? (Har ikke jeg sagt til deg før om å ikke ta vann fra porselensskålen??) Fnis:o) (Vi har ikke brunt vann, kanskje det er kommet pga regnet?)
~sjiraff~ Skrevet 4. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2008 Hehe.. aaa-ha.. Så det er ikke poselensskåla som har det beste drikkevannet?!!? Hvem har lurt meg? Aner ikke om det er regnet eller hva det er. Vi får da vel vann fra samme kilde, så rart vårt er brunt og ikke deres.. :o/
prekæs Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Er du tilknyttet kommunalt vann så kan det ha vært en lekkasje ett eller annet sted. Ikke lenge siden jeg hadde hvitvask med favorittsengetøyet mitt på når det skjedde her. Umulig å få rent etterpå, og måtte klore for å få tilbake fargen..og da ble sengetøyet slaskete og uten spenst. Ring kommunen og spør i morgen.
Pysa Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 det er visst ganske vanlig når det regner så hardt, uten at jeg husker hvorfor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå