mammanov08 Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Og hva er egentlig lavt blodtrykk? Søster mi sa jeg hadde veldig lavt, sist måling sa 104/57, har ellers låge på 110/60. Jeg leste litt om lavt blodtrykk på nettet og det kunne føre til at man var mer slapp og trett enn de med normalt blodtrykk, og det kan stemme. I dag når jeg var på jobb syklet jeg for å hente posten, jeg var så trett at jeg hadde lyst å legge meg ned på fortauet og bare sove hehe. Jeg er 50% sykemeldt pga kvalme, ryggsmerter om natten, men det har begynt å gi seg, men jeg kjenner at det å sove etter jobb før jeg henter mine andre barn i barnehagen gjør veldig godt:)
Tuttelure Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 jeg hadde sist det ble målt 100/55. går det under 50 er det i laveste laget. mitt normale bt er 120/70. vanlig at blodtrykket blir lavere under svangerskapet, men at det blir høyere når man går inn i siste del av svangerskapet. viktig å drikke masse vann, det er det eneste som kan normalisere blodtrykket.
:*lillefru*:har født*: Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Heisann Jeg ligger på 120/80 når jeg ikke er gravid, men nå ligger jeg stort sett på 95-90/60, men har vært ned i 74/51. Er slitsomt, mye trøtt, svimler når jeg reiser meg opp! Var slik med mine 2 første barn og!
mortherese=mamma til twins! :) Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Hei! Har 90/60, og er rimelig slapp og sliten til tider! Godt å være sykemeldt å være hjemme da ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå