Gjest Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Var på jobbintervju på onsdag i forrige uke. Fikk beskjed om at de ville gi beskjed uansett hvordan det gikk. Hvor lang tid er det vanlig å bruke tro? Jeg er så spent, selv om håpet svinner for hver dag som går. Det er liksom drømmejobben.
deisi Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 har vært på 3 intervju i vår. 2 av de fikk jeg svar samme dag, og d tredje etter 3 dager. d var den som tok lengst tid å få svar på, jeg fikk
Gjest Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Mmm.. Tre dager ja. Synes dette drøyer veldig jeg da, og vurderer å ringe å høre, men er redd for å virke desperat også da. Skal se an i morgen, men regner ikke lenger med at denne jobben går til meg dessverre. Og jeg som hadde så god magefølelse:-(
BettyBoob Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 på intervjuet for den jobben jeg har nå fikk jeg beskjed dagen etter faktisk men de sa at jeg mest sannsynlig ville få beskjed i løpet av uken etter, hehe... ikke noe galt i å ringe og høre snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå