sjokoko Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Er i uke 32, og føler meg sprek nok til å trene litt. Men av hensyn til magen har step-trening og jogging blitt byttet ut med gå-turer. Har egentlig lyst til å gå på aerobic og step, men er litt usikker på om det er bra for meg og han i magen. Hva med dere?
mammanov08 Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 ååå som jeg misunner deg som kan trene!!! Jeg elsker å gå turer, men det fører bare til veldige sting smerter som visstnok er strekksmerter i livmora eller noe.. så jeg sitter her i sofaen, til og med å handle kan være en utfordring! Gleder meg til å begynne å trene igjen:)
Gjest Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Her i huset er det ikke mye trening for tida gitt, sliter med bekkenløsning som blir verre og verre for hver dag:( Har mer enn nok med å gå de få skrittene jeg gjør i løpet av en dag gitt!!!! Så håper jeg er mye bedre etter fødsel så det går an å gå turer igjen!!
sjokoko Skrevet 4. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2008 men de sting-smertene har jeg jammen kjent selv også! Men mer når jeg har gått tur enn når jeg har trent f.eks aerobic. Har lurt litt på om det var ekstra kraftig vanlig sting, men nå vet jeg bedre. Kjekt å vite
cecrc Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 trener ca annenhver dag. Fikk kynnere når jeg gikk turer og når jeg gikk på tredemølle.Men så fant jeg den maskinen der du setter bena i sånne sko lignende greier og du har de stavene du holder i og så løper du på en måte frem og tilbake (skikkelig dårlig forklaring,men vet ikke hva den heter).Da gikk det helt fint,tror ikke kroppen likte de støtene mot bakken når jeg gikk på tredemølla. Er i uke 32 forresten.Også trener jeg endel styrke på armer og ben. Du må bare høre på kroppen din med hva den orker.Hvis du ser på den trimguiden di har her så står det ganske greit hva du kan tror jeg. Ble litt langt men
Engelise Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Jeg trente veldig mye før graviditeten, men det sa fort stopp til meg. Ca. i uke 20. Egentlig så har jeg vært i fin form hele tiden, men jeg følte ikke noe behag ved å trene. Derfor slutta jeg fort med det, dessuten har det egentlig ikke vært tid til det heller. Skjønner akkurat hvilket apperat du mener på cecrc, er favoritten min også det. Jeg fikk "sting" av den også når jeg prøvde meg på den. Litt synd egentlig... Nå har jeg fått litt treningslyst igjen, så jeg har tenkt å prøve meg på litt svømming nå når været begynner å bli dårliger. Er dessuten lei av å være støttemedlem til treningssenteret. Har ikke råd til det...
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 hei, Jeg er i uke 31 og er med på forskningsprosjektet "trening under svangerskap". På gruppetreningen en gang i uken har vi 30 slags aerobic oppvarming og så 30 min styrke på rumpe/lår, skråmagemuskler, rygg, armer, bekkenbunn. Det jeg kommer på i farten:) Ellers går eg tur og syrke to ganger i uka...
marthilde Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 Er i uke 33 og er heldigvis fortsatt i storform, så jeg trener 2 ganger i uka på SATS. Favoritten er ellipsemaskina (den med "staver" til armene), bruker pulsbelte for å ikke bli for anpusten. Har også fått hjelp av treningsveileder til å finne nye styrke- og uttøyningsøvelser som passer gravide. Er på en og annen aerobictime (step eller høypuls u/hopp) men begynner å føle meg litt tung og klønete nå, hehe. Fant forresten en super, hvit Adidas treningstopp på Anton Sport! Tror modellen heter Adilibria gym tee. Masse stretch og er rynket/strammet inn over magen slik at jeg slipper å se ut som et telt på trening
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå