Gå til innhold

3D Majorstuaklinikken Oslo. (samme som terminklubb-08)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der?

Fornøyde eller? Hvor lenge var dere inne? Fikk dere mange bilder?

Jeg skal dit onsdag 6 august,gleder meg noe vannvittig :)!!!!

Er da 27+5..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde kanskje ikke svare jeg, men siden du spør....

Jeg var der i august 05 og ble SKIKKELIG missfornøyd, fordi;

- legen stinka alkohol (var full?)

- Var vanlig ul, selv om vi ble fortalt at vi skulle få 3D

- Legen ignorerte mannen min

- Det var ikke noe plass hvor mannen min kunne sitte inne på undersøkelsesrommet, så han måtte stå i min fotende og kikke legen over skulderen...

- Fikk ingen bilder....

Ble så satt ut at vi ikke kom på å klage der og da.. Men har i ettertid hørt om mange som har dårlige erfaringer med legen vi var hos, så burde sikkert gjort det. Men...har også hørt om mange som er kjempefornøyde og som anbefaler stedet på det sterkeste. Håper du blir en av dem!:)

Lykke til!:)

Skrevet

Var hos Peter Molnar sist uke (var da 11+5). Synes vi fikk kjempebra innføring og bra forklaring på det han så. Man ser ultralyden på en kjempestor flatskjerm. Fikk også med et 2d og et 3d bilde med hjem, samt et ark som viste målene han tok (en eller annen spesialkomponert programvare hvor de beregner sannsynligheten for kromosomfeil etc). Konklusjon; dyrt, men verdt pengene.

Skrevet

Var på 2d ultralyd der hos Dr Trolle. Veldig misfornöyd og det koster 1200 kr!!! Har hört om mye rimeligere og billigere andre steder. Men kanskje det går bedre med 3d for det er jo noe man gjör for mest for kosens og bekymringens skyld, ikke for å sette "formell" termin etc.

Skrevet

Jeg var der i 2002 i min 1st graviditet. Var hos Karsten Trolle, om jeg husker navnet rett, var kun 2D UL den gangen. Han informerte grei og tok hensyn til mannen min, men sa feil kjønn, og dette var i uke 25:( Så vet ikke helt jeg. Denne gangen har jeg valgt sandvika til 3D i uke 28, så et par uker igjen enda:) Men har jo ikke vært der før heller, så man vet jo aldri

Skrevet

Jeg var der i fjor høst, og kan vel ikke si at jeg er så veldig fornøyd med opplevelsen. Legen sa ikke så mye, bortsett fra at ungen hadde "store leggmuskler" og snakka VELDIG mye om Rune Bratseth... (!) By the way, ungen hadde absolutt ikke store leggmuskler når han kom ut, så han hadde visst ikke så god peil allikevel!

Ellers fikk vi ganske dårlige bilder, da babyen lå og koste med navlestrengen foran ansiktet. Men dette var selvsagt ikke legens skyld :)

Skrevet

Vi var hos Dr. Trolle i uke 11+3 og er superfornøyd med han! Han tok masse hensyn til mannen min, forklarte alt hva som skjedde, viste han inn til stolen hans når jeg hadde kledd av meg, og tok masse bilder og forklarte alt han så og målte etc. Fikk også høre hjertelyden, og svarte på alt vi lurte på, ga oss god tid. Fikk ikke 3D (spurte ikke heller) men iom at dette var så tidlig så er vel ikke det vanlig heller så vidt jeg vet. Topp lege syns jeg!

Skrevet

Jeg var på majorstuaklinikken sist, hos dr. Molnar. Var tålelig fornøyd, vi fikk forklart litt + noen fine bilder og korte filmsnutter av snuppa.

I dag derimot har jeg vært på ultralydklinikken i Sandvika og det var FANTASTISK! Han var så søt og hyggelig han som tok ultralyden og han tok seg goooood tid, vi fikk flotte bilder og lange filmer, han sjekket at alt sto bra til med babyen og vi hadde det skikkelig koselig!

I tillegg så kostet det bare 800 kr.

Så om du har mulighet ville jeg sett om jeg fikk byttet klinikk om jeg var deg :)

Skrevet

Hei!

Var på majorstueklinikken for 2 uker siden. Var da 12+4 og var veldig fornøyd med lege Molnar. Kan nok virke en smule streng, men han var veldig dyktig. Sjekket nakkefold og missdannelser. Vi er kjempefornøyd og kommer til å bruke han ved neste anledning også.

lykke til

Skrevet

Har ikkje vore på 3D enno, men var på tidl.ul på Majorstuaklinikken hos dr. Trolle - godt fornøyd- det var også mannen min. Dyrt er det der, så lurar på om de som er godt fornøyde med Sandvika har navnet på legen der slik at me evt. kan bestilla 3D der (er jo ein del rimelegare) - hadde tenkt å ta det når eg er i veke 31 ca (første veka i okt), men tenkte bestilla time i god tid for å få hos den legen eg vil.

Skrevet

www.ultralydklinikken.no :) det er bare en som jobber der, dr.Hovind.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...