Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 ...i dette landet? Dette er ikke ment som noe kritikk mot de som velger abort, men snarere nysgjerrighet, Kan ikke si at jeg har hørt om noen tilfeller hvor jenter adopterer bort barnet sitt, hvis ikke det har blitt fratatt de da. Noen som har noe kunnskap om dette?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Nei, det er jo mye enklere å bare fjerne problemet! "Hvis ikke jeg skal ha barnet mitt, skal ingen andre få det heller!"- mentalitet...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 "før i tiden" var det jo det i hvertfall. Både min far, onkel og bestemor er adopterte fra Norge. Og det er knapt 40 år siden pappa og onkel ble adoptert. Hvordan det er nå vet jeg ikke noe om.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 det adopteres bort ca 10-15 barn i året her i Norge! så ja, det er er noen som velger dette fortsatt.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Hmf.. akkurat nå kunne jeg godt tenkt meg å adoptere bort 2-åringen min!!!!! Neida.. så ille er det ikke, men neimen ikke langt i fra.. Snakk om trassig liten gutt altså...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Anonym,20.29 Kjenner følelsen, ja, he he 10 til 15 barn, ja...det var ikke så mye, men det "praktiseres" fortsatt da med andre ord. Vi er nå heldige i dette landet da, med økonomiske ordninger og sånt, at det heldigvis ikke er nødt til å komme til det! Uff, syns det er helt fryktelig å tenke på å måtte sette bort et barn man har hatt i magen i 9 mnd!! Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå