Gjest Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 flytter inn i ny leilighet nå. å jeg klør litt i fingrene etter å få i stand barnerommet. men er jo bare halveis.. kansje for tidlig??
*SmurfeMamma* Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 nei, handl i vei.... jeg ventet i det lengste da jeg gikk gravid, og det angrer jeg på!! det er jo så koselig å handle litt mens man venter og gleder seg til gullet kommer:) når jeg blir gravid igjen skal jeg handle litt nå og da fra posetiv test....hehe=) man orker jo ikke fly i butikker med en gang man har født heller.....
Gjest Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 det var nok det beste svaret jeg kunne få tusen takk Trulte&Trollet
*SmurfeMamma* Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 jo bare hyggelig:) kos deg med graviditeten og nyt dagene i fulle drag.... når man handler litt blir det jo også mey mer virkelig at man skal få en liten bylt i hus snart:)
Mrs. Bouquet Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Enig, det er bare å begynne. Det viktigste er jo å bruke god tid på å se hva du har å velge mellom så du slipper å komme over noe du syns er finere etterpå.
mamarama og lille banan Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 begynn når du føler for det! jeg begynte allerede før ord. ultralyd, og kjøpte barnevogn i lyseblått (den var på salg) FØR jeg visste om det var gutt eller jente. nå er jeg snart 29 uker på vei, og det fortsatt en del ting som står igjen. det er bra for økonomien å fordele handlingen utover svangerskapet også
Reiki 73 Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Jeg handlet inn litt etterhvert, kan bli kaotisk og ordne alt nær fødselen, da er en så tung og lei at en orker neppe å jogge rundt å shoppe :-)
Kaosmamma' n Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 Jeg ville kanskje ha ventet en stund til, etter 28 uker sies det jo at barnet er "levedyktig". Vet at dette er lenge å vente, men snakker av erfaring. Klarer du ikke å vente så lenge, så kjøp nøytrale farger, som kan brukes uavhengig av kjønn.
Gjest Skrevet 5. august 2008 #9 Skrevet 5. august 2008 jeg tenkte faktisk det.. å vente til etter uke 28 for da kan en jo redde barnet visst noe skulle skje (bank i bordet) skal på ordinær UL til torsdag faktisk men jeg vil helst ha nøytrale duse farger uansett da.
Sofia-hjertet mitt<3 Skrevet 5. august 2008 #10 Skrevet 5. august 2008 Nesj, jeg er godt i gang jeg 18 + 0
AO3 Skrevet 5. august 2008 #11 Skrevet 5. august 2008 Jeg kjøpte masse ting mellom uke 12 og 18, jeg! Hvis du føler for det, så kan du begynne å kjøpe inn ting. Det går jo med masse penger, så jeg synes også det var greit å fordele utgiftene litt utover, da merker man ikke så godt hvor mye penger man egentlig bruker på det. Barnet kan reddes før uke 28 også, men etter uke 28 er det vel 90% sjanse for overlevelse eller noe sånt, så mange snakker mye om akkurat denne uken. Jeg er i 28+5 nå, og har kjøpt det aller meste av det vi trenger av store ting i løpet av de siste 4-5 ukene. Jeg orket ikke tenke at "det kan gå galt" - for faktum er at det kan ALLTID gå galt, til og med like oppunder termin. Uke 28 er på ingen måte noen garanti for at alt går greit, for garantier har man aldri.
K-mor m to barn i hus Skrevet 5. august 2008 #12 Skrevet 5. august 2008 godt for magen og for sjela å få handlet litt.. )
Gjest Skrevet 5. august 2008 #14 Skrevet 5. august 2008 må nok begynne på barnerommet etter vi har fått alt på plass i den nye leiligheten
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 5. august 2008 #15 Skrevet 5. august 2008 Det beste er å handle nå før du blir for stor,eller bekkenløsningen tar deg =) Jeg kunne ikke handle noe på slutten forrige gang,så var glad jeg hadde tatt helt av i begynnelsen..hehe..
Gjest Skrevet 5. august 2008 #16 Skrevet 5. august 2008 kan jo ta småting som øretermometer o.l hva kjøpte dere først??
Mamman til Mia Camilia Skrevet 5. august 2008 #17 Skrevet 5. august 2008 Jeg lurer og på hva folk kjøper først.
Gjest Skrevet 5. august 2008 #18 Skrevet 5. august 2008 er vel mange som begynner med litt små søte klær.. jeg er i uke 19 med nr to.. og har kjøpt litt klær, og bestilt vogn. ( tilbud på denne vogna i august..skikkelig tilbud også.. så må passe på )
Mrs. Bouquet Skrevet 5. august 2008 #19 Skrevet 5. august 2008 Om "noe skulle skje" er min minste bekymring tingene som er kjøpt inn, bare for å si det. Jeg har kjøpt inn det meste nå (uke 28), men mangler en del klær. Er jo ikke så veldig mye høstklær i butikkene enda, bare salg salg salg på kjipe sommerklær som ikke er mulig å finne noe matchende til i samme størrelse. Ellers vil jeg anbefale å kjøpe det dere er sikker på at dere vil ha, mye av ustyret syns jeg man skal bruke god tid på å studere før man bestemmer seg. I tillegg kan det være lurt å litt is i magen på enkelte ting, plutselig er det tilbud på det eller det kommer inn nye forbedrede modeller.
monika 3+1 i magen:) Skrevet 6. august 2008 #20 Skrevet 6. august 2008 jeg er ca 17/18 uker på vei. og jeg har ikke handlet noe enda, og jeg vil nåkk vente pittelitt til tror jeg før jeg begynner på de store sakene.. men kommer jeg over noen kjempesnåle sokker eller en kjempekul body eller noe annet knask, så kjøper jeg det nåkk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå