lurermegpå.... Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Lurer på hvordan det er, og på om dere fikk noen problemer etterpå? Jeg har blitt uønsket gravid til tross for prevensjon, og har mer elr mindre bestemt meg for abort. Men lurer som sagt på hvordan dere følte det etterpå......og hvordan det hele foregår....
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 jeg kunne sendt deg en pm,men det gikk jo ikke....
Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Jeg har 2 aborter bak meg, 1 PA og 1 MA Jeg fikk kirurgisk abort (altså i narkose), fikk noen tabletter som jeg måtte sette på morgenen, kom inn på sykehuset, fikk en seng og ventet på å komme inn.... De satte kanyle på meg, trilla meg inn på operasjonssalen, sovna og våkna igjen etter en halvtime! Fikk et par paracet i tilfelle jeg fikk litt smerter etterpå, 2 brødskiver og litt drikke! Fikk dra hjem etter 6 timer første gang (var ikke helt god i kroppen da... PA) og andre gangen så var jeg hjemme 1 time etter aborten! (MA) Den første gangen så var det ikke helt min beslutning om å ta abort, så da var jeg ikke helt bra mentalt selv om jeg vet at det egentlig var til det beste..... Den gangen så hadde jeg endel problemer etterpå pga kirurgen ikke fikk ut alt. Den andre gangen så var det en utskraping jeg var på..... Blødde minimalt! Man får beskjed om å ikke bruke tampong etterpå eller ta karbad på noen dager. Noe annet du lurer på?
cherry coke Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Tok kirurgisk abort da jeg var 18. Gikk helt fint, og ingen problemer etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå