We Hope Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Hei dere, for en tid tilbake (muligens blad nr 2/2008) var det i GRAVID-bladet oppskrift på ullbody i ribbestrikk. Mulig det var omslagsbody. Jeg tenkte å strikke den, men har vært på flyttefot og finner ikke igjen bladet mitt. Er det noen der ute som har tatt vare på det og som kunne delt oppskriften med meg, så ville jeg blitt glad! Ha en fin kveld!
Gjest Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Hei. Jeg har GRAVID-bladet nummer 2/2008. Der er det oppskrift på en omslagsbody i ribbestrikk. Høres ut som det er den du leter etter... Kan sikkert få scannet den inn og sendt deg den på mail?
We Hope Skrevet 14. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2008 Tusen takk for hjelpen, men jeg fikk den snille mannen min til å enevende alle flyttekassene, og vi fant oppskriften
vanillaface Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 kanskje litt i seneste laget for deg men det er noen små feil i oppskriften... Søk etter myk start og gå inn på bloggen til damen som har skrevet boken. Der finner du rettelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå