Kondis som en murstein Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Nå er jeg her ) Har akkurat vært inne og bestilt hos deg!! Bestilte de to jeg ikke har fra før i liten str. For det var ikke liten str på alle, var det vel?
Kondis som en murstein Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Rosa sommerfugl er ikke i liten??
Gjest Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 nei bare blå Har du de fra før? Ikke sant de er utrolig gode? Her har ikke jentene mistet en eneste enda faktisk.
Kondis som en murstein Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Prøvde hos ei venninne, også bestilte hun noen for meg på en amerikansk side ) Kjempefine er de ) Får bare håpe de sitter godt (i lenger enn de 10 min vi prøvde dem, hehe), for snuppas hår er nesten ikke-eksisterende ;o)
Gjest Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 hihihihi hvis du vil blir jeg glad for et bilde med spenner på
Kondis som en murstein Skrevet 4. august 2008 #9 Skrevet 4. august 2008 Hehe, ja det kan vi ordne ;o)
Gjest Skrevet 4. august 2008 #10 Skrevet 4. august 2008 Flott:) Lover at jeg ikke skal publisere det hehehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå