Twintipp og himmelblå Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Mini har vært en prøvelse uten like idag. Faktisk aldri opplevd han slik!! Bare tulling, ikke høre på, ler meg rett i fleisen så øya nærmest ruller, kaster leker ned trappa, stjeler mobilen min og løper som gal rundt i huset.. Føler jeg er så sliten etter x antall nattevakter at jeg ikke har overskudd til å oppdra\være med ham slik jeg vanligvis gjør. Og han ser sitt snitt til å utnytte det. Så får jeg dårlig samvittighet.. I skrivende stund er han furt fordi han ikke fikk sjokoladekake når jeg akkurat hadde skrellet et eple til han.. Hva skjer da?? Trodde ikke ungen min kunne være så trøll jeg!!!! Pliiis si det er vanlig med slike dager innemellom???? Har så dårlig samvittighet, føler jeg bare har sukket i hele dag. Heldigvis kommer søsteren min straks, med mere energi... uff:-s
Gjest Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 He he, det er visst ferie-syndromet ;-) Vi har hatt ferie i 5 uker i strekk nå, og de siste 2 ukene var eldstemann sånn som det hver dag :-S Gudene må vite hvor mange ganger han har kalt meg dumming...
Gjest Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Snuppa har vært sånn siden vi kom hjem fra Spania :-S helt gal er hun og jeg er UTSLITT. Kjenner det skal bli litt godt å komme tilbake til hverdagsrutinene igjen ja i morgen skal hun i barnehagen igjen nemlig.
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2008 Altså, da går jeg fra forstanden... Dumming ja, han her vet inderlig vel at han ikke kaller oss eller noen for dumming, så da MIMER han det istedet, Maammma dumming mens han smiler. Jeg gjentar 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10!!!!!
Gjest Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 hihihihi jeg tror faktisk han er ganske smart jeg da:) MIMER faktisk hehehehehehe jeg kan le for endelig er det bare eldste som er hjemme her i huset. I går ringte jeg nesten Veum og ba om frivillig innleggelse. Er vel hjemme på 6. uken ungene her...... prøv 3 av dem du:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2008 Hæhæhæ:-DDD Ja, med det humøret jeg har idag skulle jeg vært tvangsinnlagt.. Hjelper lite på at P ble oppringt nå og skal på Liverpool-Vålerenga på VIP greiene i morgen, med middag og spillere og hele greiene... Og jeg, ser ut som en loslitt jettegryte, sur og bedrøvelig. God sommer Tonje!
Gjest Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 I morgen får han en pakke i posten som han kan dunke i hodet ditt hehehehehehe
Gjest Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 Ja, jeg har nok telt til 100 000 de siste ukene til sammen ;-) Han har noen herlige regler fra barnehagen som han ramser opp hvis han blir fornærmet :-S Har selvsagt ikke lov, men hva skal man gjøre? Tape igjen munnen? (frister)
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. august 2008 Ohhh!! Da gleder mor seg... Den er mor sin inntil videre ja:) Men, du send me the information æ, så jeg får payd you liksom!! Du er en knupp! Oh, nå ble jeg litt glad her, hi hi.
Gjest Skrevet 4. august 2008 #10 Skrevet 4. august 2008 Har sendt deg mail for flere dager siden jeg da:=)
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. august 2008 Ja, HVA skal man gjøre???????!!!! Jeg sa istad at jeg lurte på om jeg skulle spørre om ikke kråka kunne komme å bæsje på tunga hans... Da ble den ihvertfall lukket for 5 min! Hihi, må le litt nu da.. Nå sitter dem på kjøkkenet og tegner tegning til meg, og skriver unnskyld:o)) Får klistre på meg smilet og slutte å sutre vel.. O` så blid man er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå