Muffinsmamma Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Har bare et spm.. idag gikk jeg til banke for å løse inn en sjekk på over 7000 kr. Da jeg kom hjem for å betale regninger så hadde bankpersonen bare satt inn 200 kr på kontoen min!!! Hva skjer da? Prøvde å få tak i dem men da var banken stengt.. blir sååå stressa!!!!
snartmammapåny Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Vil tro det rett og slett er en tastefeil. Har du en kvitering? Ville uansett gått tilbake til banken å gitt beskjed i morgen. de får nok rettet opp i det,s å er nok ingen storkrise.
shine1978 Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 gå tilbake til filialen i morgen du:-) ta med kvitteringen du fikk, og gjerne den ene slippen på sjekken du muligens sitter igjen med( kommer an på type sjekkda ). Banken har nok en differanse ved stengetid i dag, kommer jo litt an på hvordan tastefeilen har skjedd, unansett tar de nok vare på sjekker ol,samt at de sikkert har en journal slik at slike ting kan ettergås i ettertid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå