Snart mamma til to. ~FØDEKLAR~ Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Noen av dere som har tenkt å gi den kommende faren fødselsgave? Og hva har dere isåfall tenkt å gi? Er litt usikker her, synes egentlig det er litt unødvendig med fødselsgave siden vi begge får verdens fineste gave da. Men hadde jo vært koselig med en ting for å minnes fødselen og?
Snart mamma til to. ~FØDEKLAR~ Skrevet 5. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. august 2008 Ingen her som har tenkt å gi noe?
Mama B Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Jeg har kjempelyst til å gi pappagave, men kommer da ikke på noe lurt! :-( Tips mottas med takk!
jente08 <3 jente11 Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Hei! Jeg har bestilt to bodyer fra http://clothing.cafepress.com/daddy_infant-bodysuits Search Infant Bodysuit: søk både på "dad" og "daddy" så får du opp masse! Jeg kjøpte med tekstene "I have the handsomest daddy in the world" og "Daddy, you are soon to be the worlds greates dad! Love, your baby" Og så skal jeg kjøpe en god cognac... Noe han fortjener!
jente08 <3 jente11 Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Lagt i en rosa eske... siden vi venter ei prinsesse!
mira11 Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 Jeg ga en vålerenga-drakt forrige gang, både til far og bebi.. Denne gangen vet jeg ikke. Synes ikke at han egentlig fortjente noe etter den slappe innsatsen hans på fødestua sist, så vi får se. Jeg fikk en flaske sjampanje og en cd av han..
Gjest Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 Her får han ikke gave. Vi får begge en ny baby, det må da være gave nok. Er det noen som burde fått gave, så er det i alle fall oss som går gravid i 9 mnd, og føder.
ChellBell - har født! Skrevet 5. august 2008 #9 Skrevet 5. august 2008 Han skal helt klart få en pappagave og storebror skal få storebrorgave. Jeg har ennå ikke funnet ut hva jeg skal gi, men må tenke ut noe lurt. )
AO3 Skrevet 5. august 2008 #10 Skrevet 5. august 2008 Sambo blir faktisk 30 år midt oppe i alt dette... Hvis vi har flaks (uflaks?) treffer vi faktisk på med fødsel på selve dagen. Jeg lurer på om jeg skal kombinere bursdagsgave og fødselsgave på en eller annen måte. Får se!
Snart mamma til to. ~FØDEKLAR~ Skrevet 5. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 5. august 2008 Min har også bursdag rett rundt termin, så kanskje en god ide å slå sammen ja. Jeg tenkte også på en cognac og muligens en sigar.
Trultemor! Skrevet 5. august 2008 #12 Skrevet 5. august 2008 Sist gang kjøpte jeg en fin komjakk noen sigarer og en bok av tracey cox. sex på fem min(litt ironisk, og noen nye infallsvinkler siden det er kanjse det som må til me små i huset) gikk på blomsterbutikk fikk de til å pake det inn i fint cellofan, me en tøff blomst oppi.og skrev et kjempefint kort til han. Han ble oveveldet og kjempegla, så må kansje gjøre noe snt denne gang og... Jeg fikk av han gavekort på aromamassje og snuppa fikk er hjertegullsmykke av han. så syntes det var kjempefint av han... Han fikk sin presang en uke etter fødsel, han satte meg av på et kjøpesenter så jeg kunne få gjøre noen ærender, mens han hadde snuppa.. Alt falt veldig i smak,boken syns han var morsom og konjakken sparte han til en spesiell anledning...
Makko med to små gutter Skrevet 5. august 2008 #13 Skrevet 5. august 2008 Jeg har pakket en whiskey fra bestillingsutvalget på polet ned i sykehusbagen (sliter litt med å forklare hvorfor den må behandles forskiktig). Tenkte han kunne få seg en whiskey første kvelden når alt er over...
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 5. august 2008 #14 Skrevet 5. august 2008 Hadde egentlig ikkje tenkt på det, men kom over en body på cubus med teksten "my daddy is my hero". Klarte berre ikkje å gå i frå den!! ;o) Tenker det blir en superstolt pappa når gullet får på seg den ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå