Gå til innhold

Dere som har integrerte barneseter i bilen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere de eller bruker dere egne barneseter uansett? Vi bruker de integrerte til 5 og 7 åringen, men 2 åringen har bakovervendt be safe izi combi. Vurderer å bruke barneseter til de eldste og siden jeg har hørt at integrerte ikke er så sikkert. Så en nedslående test i dag av noen barneseter uten god nok sidebeskyttelse og det blir vel det samme med integrerte seter uten noe særlig sidebeskyttelse..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

disse integrerte setene skal visstnok etter hva jeg har hørt, bare brukes som en nødløsning, sånn i mangel av noe bedre liksom.. så jeg ville nok kjøpt skikkelige puter med rygg og god sidebeskyttelse!

Skrevet

Ja vi skal uansett kjøpe sete siden ene bilen vår ikke har integrerte, men jeg lurte på om vi skal bruke disse setene i bilen med integrerte og. Er det bare vi som har bil med integrerte seter her eller? :)

Skrevet

Vi har integrerte barneseter,men bruker dei ikkje.Har pute med rygg til 6 åringen,Acta graco cosmic(bakovervendt) til 2åringen og Acta graco duologic til minsta på 3mnd.Føler meg absolutt ikkje trygg på dei inegrerte seta blantanna pga dårlig sidebeskytelse.

Skrevet

Ja jeg fikk en tankevekker etter jeg så en kollisjonstest i dag. Blir nok til at vi ordner barneseter! Takk for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...