Nusseline♀♀♂ Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Bruker dere de eller bruker dere egne barneseter uansett? Vi bruker de integrerte til 5 og 7 åringen, men 2 åringen har bakovervendt be safe izi combi. Vurderer å bruke barneseter til de eldste og siden jeg har hørt at integrerte ikke er så sikkert. Så en nedslående test i dag av noen barneseter uten god nok sidebeskyttelse og det blir vel det samme med integrerte seter uten noe særlig sidebeskyttelse..
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 disse integrerte setene skal visstnok etter hva jeg har hørt, bare brukes som en nødløsning, sånn i mangel av noe bedre liksom.. så jeg ville nok kjøpt skikkelige puter med rygg og god sidebeskyttelse!
Nusseline♀♀♂ Skrevet 4. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2008 Ja vi skal uansett kjøpe sete siden ene bilen vår ikke har integrerte, men jeg lurte på om vi skal bruke disse setene i bilen med integrerte og. Er det bare vi som har bil med integrerte seter her eller?
3nydeligesmå Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Vi har integrerte barneseter,men bruker dei ikkje.Har pute med rygg til 6 åringen,Acta graco cosmic(bakovervendt) til 2åringen og Acta graco duologic til minsta på 3mnd.Føler meg absolutt ikkje trygg på dei inegrerte seta blantanna pga dårlig sidebeskytelse.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 4. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2008 Ja jeg fikk en tankevekker etter jeg så en kollisjonstest i dag. Blir nok til at vi ordner barneseter! Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå