Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Er så lei meg så lei.Har gått på prevensjon og desverre blitt gravid,sier desverre for det passer ikke bå i det hele tatt.Sambo vil ikke ha mer barn,vet vi er to om det men har jo gått på pillen for ikke å bli gravid. Har uregelmens så vet ikke når jeg hadde mensen sist. Er det noen andre en fastlegen jeg kan henvende meg til? Synes dette er flaut og pinlig og vil helst slippe å gå gjennom fastlegen. Så lei så lei, for vet ikke helt selv om det er abort som er tingen,men det passer bare ikke nå huff. legg det gjerne på skravle for megf ettersom jeg ønsker masse svar men vil være anonym.
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 du kan ringe rett til gynekologisk poliklinikk på sykehuset ditt.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Sitter her,er helt kvalm av angst.Har ikke agt det til sambo enda å gruer meg.Vi har to friske gutter og minste er 3 år og eldste 4.Og jobbsituasjoner gjør at det passer seg som verst.Har det så vondt nå.Er ikke for abort,tror neppe jeg klarer.Har lyst til¨å bare skrike her jeg sitter:(
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Jeg skulle egentlig ta abort for en stund siden, men ombestemte meg... Da jeg skulle bestille time, ringte jeg rett til gynekologisk ved sykehuset her pga at jeg ikke kunne få time til lege før om 3 uker ( da ville det sannsynligvis begynne å bli ganske langt ut i sv.skapet). De på gyn sa at jeg måtte ta det gjennom fastlegen min, og at jeg sammen med ham måtte fylle ut et skjema som skulle til gynekologisk. Jeg ringte da til fastlegen igjen, og måtte forklare sekretæren der hva det hele gikk ut på, og fikk da time etter ei uke... ¨ Har også hørt at du kan ringe direkte til gyn, men det gikk ikke her i kommunen i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Hvilken jobbsituasjon er det da? du får jo permisjon fra jobben din uansett! du virker som en som har alle forutsetninger til å ta vare på et barn, så jeg ser ikke helt grunnen til abort.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Jeg vil bare si lykke til! Ikke noe enkel situasjon det der.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 Kjenner meg så igjen i din historie! Jeg gikk også på p-pille, har nok vært litt sløv siden det resulterte i at jeg ble gravid. Vi har kun ett barn fra før, men forholdet vårt er skikkelig dårlig slik at det virkelig ikke var optimalt å finne ut at jeg var gravid (forholdet er så dårlig at jeg nesten ikke kan skjønne at det er mulig at jeg er gravid). Dessuten hadde jeg akkurat sagt ja til en ny jobb.... Måtte ringe et par dager etter jeg hadde signert og fortelle om nyheten. Følte meg ikke høy i hatten. Har i utgangspunktet IKKE lyst på dette barnet, har også vært mye dårlig og føler meg bare elendig. Likevel visste jeg fra det øyeblikk jeg oppdaget graviditeten at jeg ikke orket å ta abort, følte at jeg ikke hadde noen ordentlige unnskyldninger for å ta det liv som hadde begynt å spire i meg. Håpet innerst inne på en spontanabort, det skal jeg innrømme, men vet jo at det blir bare kos og mye glede når babyen først kommer. Lykke til med ditt valg uansett hva det blir, vet det er en vanskelig situasjon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå