3Mai2010spire i magen;) Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Heisann! :-) Ja, neseblod er visst et symptom fordi slimhinnene blir mer ømfintlige og derfor lettere blør (gjelder nese, men også tannkjøtt og vagina). Kusinen min er 3 måneder på vei nå, og blødde neseblod noen dager i begynnelsen...så da kan det jo hende at du er gravid! ;-) Ps: ser vi så og si har samme nick....er temmelig verpesyk her også!! Venter IKM i morgen eller onsdag....testet neg i går og i dag :/ Men gir ikke opp før TR kommer! ;-) Spennende dett her....men huff så slitsom å gå og vente....og kjenne etter symptomer... Lykke til!! :-)
Gjest Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Ja, det er slitsomt å gå å vente.. jeg har ikm fredag eller lørdag :-)
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 hehe... må bare fortelle noe, men det betyr ikke at ikke jeg tror det er et symptom hos deg:) Jeg har også hørt at å blø neseblod er et symptom.. så da jeg bare ut av det blå begynte å blø neseblod på jobb, var det noe i meg som bare skreik Yess!! Jeg blør jo aldri neseblod.. men tydeligvis.. Mensen kom 1-2 dager seinere, og jeg var megaskuffa.. Det var litt surt akkurat da.. Krysser uansett fingrene for deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå