Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! :-) Ja, neseblod er visst et symptom fordi slimhinnene blir mer ømfintlige og derfor lettere blør (gjelder nese, men også tannkjøtt og vagina). Kusinen min er 3 måneder på vei nå, og blødde neseblod noen dager i begynnelsen...så da kan det jo hende at du er gravid! ;-)

 

Ps: ser vi så og si har samme nick....er temmelig verpesyk her også!! Venter IKM i morgen eller onsdag....testet neg i går og i dag :/ Men gir ikke opp før TR kommer! ;-) Spennende dett her....men huff så slitsom å gå og vente....og kjenne etter symptomer...

 

Lykke til!! :-)

Skrevet

Ja, det er slitsomt å gå å vente.. jeg har ikm fredag eller lørdag :-)

Skrevet

hehe... må bare fortelle noe, men det betyr ikke at ikke jeg tror det er et symptom hos deg:)

 

Jeg har også hørt at å blø neseblod er et symptom.. så da jeg bare ut av det blå begynte å blø neseblod på jobb, var det noe i meg som bare skreik Yess!! Jeg blør jo aldri neseblod.. men tydeligvis.. Mensen kom 1-2 dager seinere, og jeg var megaskuffa.. Det var litt surt akkurat da..

 

Krysser uansett fingrene for deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...