Gå til innhold

noen som vet om den kommende far...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har noen rett til å være hjemme om det blir for mye for meg? har en veldig aktiv 2 åring hjemme som krever litt for mye for meg i den situasjonen som jeg er i nå.. er 36 uker på vei, og i dag var første dagen til far tilbake på jobb,å jeg ble rett og slett dårlig! mye kynnere, og en stressa baby! så nå sitter jeg her med en vanvittig hodepine, og føler meg helt elendig... vurderer å snakke med legen min i morgen! noen som har noe erfaring med dette?

syns det er innmari flaut å gå til legen å klage...

er veldig plaget med bekkenløsning i tillegg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter denne

Skrevet

eg snakka med legen om korleis det fungerte viss eg plutselig skulle bli plaga med f. eks masse kynnere, om då far har rett til å vera heima. han sa at han kunne vertfall ikkje skrive ut sjukemelding til far, men det gjekk ann å snakke med NAV. men lite trolig at ein vil komme noen vei. egentligt ganske rart.....

Skrevet

Vel, noen leger skriver ut sykemelding til far. Det er egentlig ikke stuerent og min gjorde det ikke når jeg i forrige svangerskap trengte det.. Hadde ei livat jente på 15 mnd hjemme og høygravid med kvalme, opppkast og bekkenløsning. Lavt BT og HB.

Løsningen er å bruke sykebarn/barnepasser dager eventuelt ferie, fri uten lønn (søke om permisjon for en liten stund) avspassering, om han har noe å ta av...

Kanskje ikke det svaret du ønsket, og det burde ABSOLUTT vært en bedre løsning. Kanskje er din lege en av dem som gir ut sykemelding til far...

Jeg føler med deg, vet akkurat hvordan du har det! Jeg satt hos legen og nesten gråt av fortvilelse, sa at ungen min fikk mat og ny bleie mer enn det maktet jeg ikke... Var en forferdelig tid.. huff...

God bedring og lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...