Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 har tengt å fri til samboer men tror dere han vil bli snurt ? siden det er endel tradisjoner rundt dette. at ikke han fikk gjøre det. vi har snakket om å gifte oss men ikke noe mere.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Jeg fridde til min kjære. Siden han har et litt annet syn på giftemål enn det jeg har skjønte jeg at jeg var den som måtte fri. Vi har snakket litt om det i ettertid, han sier at han kunne jo kanskje tenkt seg å gjort det, men at han også innser at om det skulle bli noe innen de neste 10år så måtte jeg ta steget Mange reagerer litt når jeg sier at jeg fridde, men jeg lukker både ører og øyne (ja mange ser overraska ut også, nesten litt skuffet) og sier til meg selv at uansett hva de synes så var dette noe jeg ønsket å gjøre, det er igrunn ikke deres sak. Vi er lykkelig forlovet og gifter oss neste år. Gleder oss begge to!
Pappas fultreffer :) Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Det vet nok du litt bedre enn oss som ikke kjenner mannen din, men jeg vet at min mann hadde blitt veldig fornøyd om det var jeg som tok det steget. Og på en måte så var det jo det også da en kveld etter at vi hadde lagt oss Det var igrunnen ikke noe skikkelig frieri en gang, vi ble liksom bare enige om at nå skulle vi gifte oss Så det kommer jo litt an på hvordan din samboer er da. Men masse lykke til uansett
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Det kommer helt an på samboeren din det, er jo du som kjenner han best så er vel i grunn bare du som har mulighet til å forutsi hvordan han vil reagere.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 lurte bare på hvordan menn taklet det å bli fridd til. vil helst ikke gjøre "noe galt" hvis dere skjønner. han er litt for tradisjoner men vi får se da. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå