babyborn08 Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 i går begynte jeg å kjenne det i korsryggen.. I dag har det blitt værre!! Nå værker det hele tiden.. Men har jo passet tantungenmin i dag, så det kan jo komme av det..men er ikke noe sliten etter det akkurat, og løftet han bare en gang i løpet av dagen... det jeg tenker på er om det er en begynnelse på bekkenløsning?? For det er jeg lite interessert i for å si det sånn.... det sies at man kjenner når man får bekkenløsning, men jeg er veldig usikker...???
Snart mamma til to. ~FØDEKLAR~ Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Jeg aner ikke om det er bekkenløsning, men kan skrive under på at det er skikkelig vondt! Hadde det samme for et par dager siden, men har blitt bedre nå heldigvis. Det hjalp med varmepute for min del, verdt å prøve?
Lacey*har fått erta Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Behøver ikke å være bekkenløsning. Ganske vanlig å få vondt i korsryggen. Husk på at jo større magen din blir jo mer overkompenserer du med ryggen for å holde deg oppreist. Kan være musklene som ikke er sterke nok til å holde magen din;) Men igjen, veldig normalt å få vondt i korsryggen uten at det behøver å være bekkenløsning. Jeg merket bekkenløsningen med at det gjorde vondt i skambenet og rundt gluteus ( midt på rumpa for å si det sånn) Etterhvert kom det smerter og "knekkelyd" i bekkenet mitt. Du får nesten vente å se og gjøre litt styrkeøvelser for rygg og bekken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå