Lilletrille,<3 Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Idag har jeg helt sinnsyke smerter i nedre del av magen. det er 3 uker siden sist menstruasjon. Vi har prøvd å bli gravide en stund, men uten hell. Kan disse smertene være eggløsningen? Det skal vel ikke gjøre vondt det? Det har nå vart i en time, og er fortsatt vondt. Kjennes ut som alt presses i alle kanter, at livmor og alt vil ut. særlig når jeg skal tisse, det får jeg nesten ikke til i dag. I går hadde jeg vondt i ryggen.. Noen med lignende erfaringer?
gullemitt09 Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Heisann.... Har en del smerter under el, akkurat som menssmerter.... Kan være ganske kraftig til tider.... Har du lang syklus siden du tror det er el, eller kan det være at spiren har satt seg??
Bohema77 Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Dersom du aldri før har hatt eggløsningssmerter er det nok ikke det. Det kan være at du er gravid eller at kroppen din prøver å abortere... Håper du er gravid:)
Lilletrille,<3 Skrevet 4. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2008 Kan man få smerter når den fester seg? For jeg skal egentlig ha IKM om 10 dager i forhold til min syklus. Smertene kommer takvis, så nå ligger jeg bare i sengen. Har ikke hatt det slik før.
Lilletrille,<3 Skrevet 4. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2008 Får håpe jeg er gravid da:P
Bohema77 Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Jeg hadde også takvise smerter når jeg var gravid. Kjente det da jeg var 4 uker på vei og det varte i 14 dager og var helt forferdelig. Kjente det mest når jeg la meg ned og mest om natten. Var til gynekolog som bekreftet ved ultralyd at jeg var gravid og at alt var i orden. Var jo redd det det var utenfor livmoren eller i en eggleder eller noe. Gynekologen sa det var kroppens reaksjon og at det var mulig kroppen prøvde å avvise/abortere. Men det gikk veldig bra! Fått en flott gutt.
Veumjenta ツ Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Oi! Nesten som å lese om meg selv i dag dette her!! *sjokkert* Jeg har forventet IKM om ei uke i dag, og forbinner ikke dette her verken med EL eller menssmerter. Akkurat som deg kjennes det som det "presser" i alle kanter, spes ubehagelig når jeg skal tisse. Jeg har vondt i ryggen i dag også, korsryggen og litt nedover i setet... Merkelig fenomen!!
Lilletrille,<3 Skrevet 4. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. august 2008 Ja, disse smertene er helt nytt for min del:P Vi får krysse fingrene for at vi begge har en liten spire på gang! Nå har det roet seg ned her, men fortsatt litt rart der nede. Får vel bare vente å se hva som skjer.!!
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 5. august 2008 #9 Skrevet 5. august 2008 Jeg har det. Kan minne litt om menssmerter men det stikker litt i teillegg. Kjenner godt fra hvilken side det er EL. Kan vare en stund også. Kjenner meg litt igjen i dine smerter ja..
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 5. august 2008 #10 Skrevet 5. august 2008 Men da jeg ble gravid med det lille trollet som løper rundt her så hadde jeg helt like smerter som det du har. Kanskje det er en liten spire som fester seg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå