annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 fra den første dagen man får spor av mensen el den dagen det begynner med mye mengde?jeg har 2 dager først med bare litt spor,men 3 dagen kommer det mye...
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 jeg har de samme regner fra første dag jeg men stemmer ikke i de hele tatt på meg el var 8 dager forsinket denne mnd. bra jeg tok en el test.. men vet ikke om spiren sitter selvom
Babyønske �� Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Man skal telle fra den dagen man har skikkelig blødning. Spotting hører til i forrige syklus.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 men de stemmer ennå ikke på mine sykluser de... da skulle el vær 23 ikke 29.. men greit for de som har 14 dager fra første sikkelige blødning dagen da...
Babyønske �� Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Det er ikke så vanlig med eggløsning på dag 14 som man skulle tro. Har man regelmessig syklus på 28 dager så bør eggløsningen komme da. Eller på dag 14 for å ha en lutealfase på 14 dager. Hvor mange dager det er før eggløsningen er ikke alltid så viktig, så lenge den ikke er altfor lang. Det er lutealfasen som er avgjørende, den bør være på 14 dager(+/- et par dager). Kjenner du til www.pernille.info. Den gir mange svar når det gjelder sånt som har med syklus å gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå