Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Hadde mobilen min i lomma på jobb.. Og vips der datt den nedi doen gitt.. Ikke var den vanntett, og ikke kunne den svømme... ) Så nå ligger den til tørk, og jeg håper jo at den kanskje vil virke igjen.. Men jeg ha mine tvil.. Og før dere lurer: det var rent vann i doen..)
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Hehe =) Håper den blir bra igjen da =) Hvis ikke så må du jo kjøpe deg ny, å det er jo bare morro med ny mobil=)))
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Godt det var rent vann i toalettet hehe.. Litt ekkelt hvis det var andre ting oppi der.. Har du skrudd fra hverandre så mye du klarer på mob og lagt den på tørk? Tatt ut batteriet, minne kort, sim kort og lagt alt til tørk ett lurt sted? kanskje et bad med varme i gulvet. Kanskje det går ann og føne litt på den?? Lykke til, håper det nytter med avansert, livreddende HRL for mobiler:)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Skrev litt fort...skal jo være HLR..
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2008 Jeg ha delt den, og demontert så mye det lar seg gjøre.. Så håper det tørker, og at alt blir bare bra.. Joda, kjekt med ny mobil - men ikke når tlf er 1,5 mnd gammel - og kjøpt med abonnenement..
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Huff da, nei da håper jeg den tørker =))
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2008 Ja, det håper virkelig jeg og.. Men som sagt jeg ha mine tvil..
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 Krysser fingre å tær for at den blir bra =)
Lykkeligmammatiltre Skrevet 4. august 2008 #9 Skrevet 4. august 2008 æsj æææsj, det er min store skrekk hver gang jeg er på do på jobben!! tenker nesten alltid på det når jeg har mobilen i lomma, sikker på at det skal skje meg en dag ;o// hihi
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. august 2008 #10 Skrevet 4. august 2008 Huff, kjedelig når slikt sjer. En unge jeg satt barnevakt for drukna den første mobilen jeg hadde (en philips fizz) Men jeg fikk liv i den igjen, og den virka lenge etterpå.
lillebror er " forsinket" Skrevet 4. august 2008 #12 Skrevet 4. august 2008 Faar onske deg lykke til. Sonnen min klarte aa bade med sin for en uke siden, og det er helt dod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå