Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en nabo som jeg synes er så utrolig irriterende. Han kan liksom alt og mener han har rett til å uttale seg om alt til alle. Forteller barnehagestyrer hvordan inntak av barn skal foregå, kommenterer til andre foreldre at "Han sønnen din er en bølle", forteller oss at vi ikke kan tro at naboen vet noe om hvordan man skal beskjære frukttrær og at vi ikke må spørre ham... Kona hans er SÅ stolt av ham og tror han er det mest ettertraktete på jobbmarkedet i sin bransje.

I dag gikk jeg ute på grusen og trillet minstesnupp frem og tilbake for formiddaghvil da han kom forbi "Vi gjø'kke sånn vi" "Hva da?" "Jeg ser dere triller den ungen frem og tilbake når hu skal sove. Vi gjø'kke sånn vi". Jeg husker ikke helt hva jeg svarte, men etterpå var jeg så irritert på ham. Hva har han med det?? Mange lure svar jeg kunne ha gitt ham "Nei, men det gjør jeg. Jeg går ikke rundt og legger meg oppi hva andre gjør jeg da" er et av dem.

Sånn, nå har jeg klagd litt, så nå er det bedre ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke rart hvordan man ikke får sagt de "riktige" tingene når man blir helt perpleks av andres frekkhet?

Jeg er nok ganske lik deg der...men det har hendt at jeg har lirt av meg ett og annet i "kampens hete"...som sikkert ikke hørtes så bra ut det heller... *ler*

Han naboen din er en skrue...tror kanskje han har et kompleks eller tretten...

Skrevet

Hmmm... jeg kjenner at en passende beskrivelse av slik herremann begynner med r og slutter med tust :-)

Hva med å bare bekrefte alt han sier - sånn fullstendig ut av det blå? Vi gjø'kke sånn vi - ser han og så svarer du Nei, dere gjør ikke det. Og så sier du ikke noe mer. Veldig enkelt og utrolig irriterende for de som riktig vil dra i gang en diskusjon hvor de skal få brilljere med sin kompetanse på det meste :-)

Skrevet

Jeg kjenner det krøller seg helt her hos meg når du forteller. Vi har en sånn pappa i klassen til storebror. Vet alt mye bedre enn alle andre.

Og den stakkars gutten hans skal jo bli både profesjonell golf-, fotball- og håndballspiller... - han er såååå mye bedre enn alle de andre barna i alt. Stakkars gutt har ikke en time å leke normalt med andre barn på. Fullstappet program, - mens han mener at alle vi andre følger opp våre for dårlig og at de har for få aktiviteter - blææææ

Ja, det er så irriterende å komme på alt man skulle svart alt for sent.....

Du får ta ham neste gang:-)

Skrevet

Æsj, så uheldige dere er som har en slik bedreviter til nabo. Det er kjempeirriterende når folk alltid vet best og det ikke er rom for diskusjon.

Jeg er også litt sånn at jeg kommer på de lure svarene i ettertid når jeg blir tatt på sengen av slike folk..

Men det er bedre å heve seg over det, enn å la han få diskusjonen igang, for det er sikkert det han vil, slik at han kan brilljere med sin fantastiske barneoppdragelse..

Skrevet

Kjenner typen.

Da vi flyttet inn i huset hvor vi nå bor var den ene naboen veldig opptatt av om vi kom til å skaffe oss katt, for det var dyr han ikke hadde noe til overs for. De gravde opp blomsterbed og var bare til bryderi, mente han.

Hvem var det som skaffet seg katt, jo han. TO stykker! Jeg liker katter jeg, men de har kommet seg inn i huset vårt flere ganger og graver stadig i blomsterbedene våre. Hmmmmmmmm.....................

Han har også sagt til oss at han aldri i verden kunne tenke seg å ha stakittgjerde, for det synes han ikke er noe fint. Gjett hva slags gjerde vi har! Greit nok å synes det, men vi har ikke spurt etter hans mening!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...