Gå til innhold

bare ømme pupper..... 8+4 vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

helt i begynnelsen av svangerskapet hadde jeg masse stikkinger i magen ofte, men nå om dagen kjenner jeg ingenting, bare litt strekk i siden når jeg snur meg om natta. jeg har litt halsbrann og ømme pupper, men det bekymrer meg at jeg ikke kjenner så mye i magen ellers. jeg hadde tidlig ul for 2 uker siden og da var det et lite hjerte som slo og jeg kjente jo ikke mye i magen på den tia heller ,men blir jo bekymra for det da.... føler meg liksom litt tom,,,livredd for om fosteret er dødt .... er det like vanlig at fosteret dør i magen som om når man blør det ut? har jo som oftest hørt om spontanabborter og ikke ma så ofte egentlig.....håååper det ikke er så vanlig :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg. Tror ikke du skal uroe deg for at det er noe galt. Jeg hadde MA for noen år siden, da forsvant ALLE graviditetssymptomene jeg hadde hatt....dvs kvalme, ømme pupper etc. Hadde absolutt ingen ting...sa enda da til mannen min at jeg ikke følte meg gravid lengre.... Så, har du ømme pupper og halsbrann tror jeg nok du fortsatt er gravid :-)

Kos deg og nyt livet med den lille i magen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...