Lillemy 3barnsmamma:) Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 jeg er i uke 16 nå og har enda ikke fått innkalling til UL..har de glemt meg..legen sendte henvisning i uke 13..når bør jeg sensest ha fått innkalling..bør jo ikke ta ul etter uke 19 hvis de skal kunne se alt..
Giinaღ Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Kanskje du kan ringe sykehuset og dobbeltsjekke at de har fått søknaden din??? Kan jo bli borte i posten el noe...
m_n83 Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Kan ta ul helt til uke 21 fikk jeg beskjed om. Selv måtte jeg tilbake fordi fosteret var for lite under den 1 UL. Så fikk jeg ikke time før i uke 20. Gikk bare fint det! Men ring å sjekk du! Vet at på Ahus har dem den laaaange vente køen så!
Gjest Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Hei du! Det blir krøll i systemet. Er du sikker på at du har henvisning, og at den er sendt sykehuset, så er det bare å ringe svangerskapspoliklinikken og be om å få en time. Jeg gjorde det faktisk selv i dag... Det er ikke noe problem om du får time i uke 20. I Danmark kjører de ultralyd i uke 12 og 20, uke 20 fordi det er da de kan få sett ordentlig på hjertet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå