Mille** Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Hoho...skal i bursdag i dag og har 5 ulike antrekk å velge mellom, hva skal jeg velge!!?? Stort sett finner jeg ikke noe som helst å ha på meg men nå kan jeg velge og vrake. Synd jeg lider av beslutningsvegring. ;o)
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Å så deilig =) slik har jeg også hatt det i det siste, shoppen så vanvittig=)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Så heldige dere er da!! Jeg går snart igjen i mine klær. Gleder meg til å få vekk magen og begynne å trimme. Da skal jeg spandere på meg flere nye klær.. Velg det som står i stil med den festen du skal på og resten av fam din, siden du kan velge og vrake.. Her liker iallefall datteren min (på godt å vel 3,5 år), at vi har kjole på begge to Lykke til med valgets kval i luksusen din hihi:)
Mille** Skrevet 4. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2008 Hihi....ja nå står jeg og lille snupp i stil, begge i skjørt og hvite overdeler. )
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Dere er sikkert søte kos dere =)
Lykkeligmammatiltre Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Dere ble sikkert fine, ha det fint i bursdagsselskap;o))
Lykkeligmammatiltre Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 var det morro i bursdag? hvem hadde bursdag?
Mille** Skrevet 4. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. august 2008 Var veldig koselig, gode kaker og mat. Var min venninne som hadde bursdag, store snuppa sin gudmor. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå