Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Hei på dere! Da har jeg termin imorgen, og det virker som om det svært lite som skjer.. Har litt kynnere og mensmurringer til tider, men ellers ingenting.......
Adele Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 ikke termin i morgen...meen...KS i overimorgen! hvis det regnes da.?.hehe Hadde termin 14/08 jeg da..
EvaMarie Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Hei du! Ja, jeg har ogsà termin i morgen. Samme som deg litt kynnere og mensensmerter, men ingenting tyder pà at han vil ut. Sukk, jeg er sà klar! Har sà lyst til à möte han og fà det hele overstàtt ! I morgen tidlig skal jeg ringe til klinikken og si ifra om at jeg har termin, de vil da kalle meg inn til "cgt-monitoring". Jeg vet jeg vil bli satt i gang senest fredag. Sà maks 5 dager igjen. Lykke til!
mirakel i magen*har født* Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Hei! Jeg har også termin i morgen:) Har en del kynnere og menssmerter som dere, men ikke noe mer, og det har jeg hatt en stund. Virker dessverre ikke som det skjer noe enda. Men godt at vi slipper å vente altfor lenge da.... Her blir man satt igang senest den 11. dagen, kontroll etter 1 uke. Kjenner jeg er ganske utålmodig og leter veldig etter tegn om dagen- men det hjelper lite. Er dere førstegangsfødende?
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Jeg har termin i morra;) Lite som skjer her og ja....
mirakel i magen*har født* Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Jeg venter nr 2, men det er snart 9 år siden sist så alt føles ganske nytt egentlig. Da gikk jeg over 10 dager. Ganske slitsomt, men som du sier er det nok lurt å forberede seg på det. Prøver å tenke på litt andre ting jeg også, men det er neimen ikke lett. Noen dager er selvfølgelig bedre enn andre da. I dag er jeg mest lei, hihi.
EvaMarie Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Hei igjen, Jöss har ingen med termin denne dagen födt? Er det en konspirasjon? Jeg trodde lenge jeg hadde termin 30.7 og var klar for à föde för tiden. Da jeg fikk beskjed om at termin var 9 mnd etter befruktning, altsà 5.8 ble jeg meget skuffet men trodde likevel jeg ville fà ett julibarn. Her har jeg ei datter pà 3 àr, hun ble födt med planlagt KS - men denne gangen skal jeg föde normalt hvis alt gàr etter planen. Ja, hva skal man si? Förste mann til mölla ???
mirakel i magen*har født* Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 Ja, det blir spennende. Tviler veldig på at det blir meg også, men det er jo lov å håpe:) Litt rart at termindagen endelig er her- har ventet lenge på den!
Mamma til to tette Skrevet 5. august 2008 #9 Skrevet 5. august 2008 Termin 6 aug...og veldig lei nå! Her er det overtidskontroll 18 august, en helt uforståelig dato og lenge til! Dette må jeg si er den tyngste tiden på et tøft svangerskap, vi bare venter og venter. Mannen min har ferie, storebror er i bhg så alt ligger til rette for at hun kan komme NÅ! Istedenfor så bare venter og venter vi, nesten så jeg ikke kan forestille meg at det faktisk vil skje. Men masse liv og røre i magen så hun koser seg tydeligvis. Nesten helt deppa jeg, med utslitt fysikk så klarer jeg liksom å gjøre noe fornuftig ut av dagene heller. Jada masse syting fra denne kanten!
EvaMarie Skrevet 5. august 2008 #10 Skrevet 5. august 2008 Hei igjen, jenter Har vaert pà CGT kontroll. Alt ok men ingen àpning! Ble sà skuffa. Nà skal jeg tilbake om 48 timer pà ny CGT kontroll. Blir satt i gang senest lördag (her i Frankrike gàr man maks 5 dager over tiden). Ble litt urolig, siden jeg hadde KS ved 1. födsel og nà vil de helst ikke sette meg igang uten àpning. Atpàtil drar gynekologen min pà ferie lördag. Sukk... Lykke til til dere andre !!!
mirakel i magen*har født* Skrevet 7. august 2008 #11 Skrevet 7. august 2008 Hvordan går det med dere- noe nytt? Med meg skjer det absolutt ingenting fremdeles. Bortsett fra kynnere og mensmurringer da, men de har jeg gitt opp å tenke noe mer over. Skal på kontroll på tirsdag og har også tenkt det samme som deg Divamamma: vi blir nok gående her til fullmånen 16. aug. Huff.
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 7. august 2008 #12 Skrevet 7. august 2008 Ble lite søvn i natt og skikkelige smertefulle kynnere frem til ca. 04. tiden, samt tisseturer hver halvtime. Har ingen kynnere/rier nå, men kjenner litt murring. Hadde en del rosa utflod i går, men det er også borte! Blir spennende å se om noe skjer med dere andre i løpet av dagen/kvelden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå