Rosie the riveter Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Spiste et roastbeef-smørbrød til lunch på jobb i dag. Tenkte ikke over i det hele tatt at man ikke skal spise sånt.
Seemly Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Tror det går heeeeeelt fint:) Tror kanskje det er litt mye hysteri rundt dette,men hva vet jeg.....;p
*SmurfeMamma* Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 det gjorde jeg mange ganger da jeg var gravid.... glemte megstadig vekk... tror ikke du trenger å bekymre deg... det er så utrolig liten sjangs for toxoplasmose i Norge atte:)
"Liten" lykke Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Jeg tror heller ikke du skal bekymre deg. Faren er at slikt kjøtt kan inneholde toxoplasmose eller listeria. Derimot forekommer dette sjeldent i Norge. Begge deler dør ved varmebehandling. Hvor stor varmen må være er jeg litt usikker på, men rosa storfekjøtt (som roastbiff) har som regel en kjernetemp på ca 62-65 grader. Så det er stor fare for at evt. farligheter er drept. Det går nok bra skal du se:)
Rosie the riveter Skrevet 4. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2008 Det var godt å høre! Puh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå