Mamsen og lillegutt Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 http://www.dinbaby.com/forum/thread/138315063 Syns enkelte ikke bør ha unger når de MÅ ha sex når ungen ligge i samme seng. Da burde de ventet med å få unger
Gjest Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 kan du ikke bare mene ditt om det,og la være, da? "Syns enkelte ikke bør ha unger når de MÅ ha sex når ungen ligge i samme seng. Da burde de ventet med å få unger" er vel ikke helt enig iutsagna dine, selv om jeg personlig ikke er komfortabel med gutta ved siden av mens vi har sex.
Gjest Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Jeg klarer ikke bli engasjert i det temaet jeg. Jeg finner det ganske uinteressant om noen har sex i umiddelbar nærhet av sine sovende barn. Jeg synes det er utrolig drøyt å si at de som gjør dette ikke burde hatt barn.
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Nå er det vel strengt tatt rettssystemet som bestemmer hvem som skal, og ikke skal, få ha unger, og ikke du. Du kan godt syns dette er fælt, men utsagnet om at de og de burde ikke få ha unger, er dessverre rimelig oppbrukt.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Ja, herregud... Er det ikke forkastelig?? Det er rett og slett HELT sykt at folk kan ha SEX i senga, mens ungen sover. Jeg fatter ikke... Tenk om ungen våkner? Den ungen må jo huske det hele livet, det blir jo som et overgrep mot en liten baby på 3mnd. Og tror du jeg mener det jeg sier?? Nei, bættre... Jeg har viktigere ting jeg brenner for, enn foreldres sexliv!
Mamsen og lillegutt Skrevet 4. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2008 Jeg skrev ikke at de ikke burde få unger,men at de burde ventet..... Ventet til de var ferid med å måtte ha seg uansett hvor de er og hvem som er i nærheten.... vålerenga12_&_Daniel: Og jeg vet at du var enig med oktaviastar,såg det på den andre tråden. Jeg syns det er ekkelt å skulle ha sex med ungen liggende i sengen.
Gjest Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 hva om ungene dine en natt kommer inn i din seng og ser at du ligger der og puler, da..? Ikke alltid de lager så mye bråk disse kidsa,når de går over gulvet...
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 Hehe, jo det var omtrent det du sa: "Syns enkelte ikke bør ha unger når de MÅ ha sex når ungen ligge i samme seng" Helst burde man vel bli jomfru igjen når ungen var kommet ut hva? =)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. august 2008 #9 Skrevet 4. august 2008 Haha, ja... Skal vi se... La oss ta en familie på 5. Mamman og pappan er hhv 29 og 35år gamle. Barna er: 5år, 2år, og 3mnd gamle. Barnet sover fortsatt på rommet til mor og far. Mamman ammet barnet så det ble lagt rett ved siden av etter endt amming. Så hadde de sex. Jeg tror jammen meg de var ferdig med å måtte "ha seg uansett hvor de og hvem som er i nærheten". Handler om nærhet og kos. (eller, det spørs jo åssen sex du har da, men...) Dette blir faktisk litt FOR dumt. Greit nok med meninger, respekterer folks meninger. Men, akkurat her, hva angår foreldres priv.liv når et barn sover.. *kremt* jaja...
Gjest Skrevet 4. august 2008 #10 Skrevet 4. august 2008 Gidder ikke gå å lese den tråden, for tema har vært oppe før. Men altså å si at de ikke burde ha barn, er drøyt! Er ikke akuratt omsorgsvikt da! Spørs også helt på hvor gammel barnet er. Jeg hadde sex når sønnen min lå i seng ved siden av til han fikk eget rom, tror ikke det på noen måte har skadet han, Synes du var litt vel krass og at det var helt unødvendig å legge ut link til den tråden fordi du er så uenig. Om andre anslår det som ufarlig, les. ungen ikke kommer til å våkne, så ser jeg ikke det stooore problemet!
du og jeg og vi to Skrevet 4. august 2008 #11 Skrevet 4. august 2008 Det synes jeg folk kan gjøre som de vil med. Jeg tror ikke akkurat babyen tar skade av det, og ser ikke helt sammenhengen mellom dette og å vente med å få unger? Så ille er det vel ikke?
OneOfTheBoys Skrevet 4. august 2008 #12 Skrevet 4. august 2008 Ungen merker INGENTING til det! Dette kommer helt an på hva foreldrene føler seg komfortabel med, og har ingeting med barnet å gjøre i det hele tatt synes jeg. Klarer man ikke å få seksuell tenning med barnet i sengen så lar man selvfølgelig være. Klarer man det, så vær så god! Mange barn sover sammen med foreldrene til de er både ett og to år, og på samme rom enda lenger. Ville vært forferdelig kjedelig hvis man aldri kunne ha sex i sengen i løpet av denne perioden! Jeg vil påstå at DET nesten kunne vært mer skadelig for barnet. I form av foreldre som mister den seksuelle gnisten til hverandre, og spontaniteten. Noe som etter min mening er viktig for å bevare et godt forhold! At man burde vente med å få barn til man er over perioden med spontanitet og plutselig tenning på hverandre synes jeg høres forferdelig trist ut! Enkelte par er så heldig at de aldri kommer over denne perioden. Og er ikke det egentlig drømmesituasjonen? Å finne en partner som du aldri slutter å pluselig bare må ha med en gang!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. august 2008 #13 Skrevet 4. august 2008 Vel, engasjert tror jeg ikke jeg kan kalle meg i dette, men om jeg hadde funnet på å ha meg med ungen (ikke bare på samme rom men) i samme seng som oss hadde jeg nok vært mest redd for at ungen skulle ramle ut og derfor latt være. Jeg mener; mykheten/spensten i madrassen får meg jo til å duve i senga bare gubben vrir seg over på siden, så hvis vi begge hadde vært i bevegelse, så vet jeg jaggu ikke hva som hadde skjedd med babyen ;oP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå