Turid Laila Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Nå har jeg snakket med kommunen, og hun jeg snakket med var skikkelig sur Så ringte jeg den aktuelle barnehagen, og der fikk jeg bare hyggelig svar. Så kanskje i løpet av uken har vi fått en barnehageplass. Takket være DEG! hehe, Tusen takk for hjelpen altså! Var det du forresten som spurte om det busskort-greiene for litt siden? Fant du ut av det?
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Hmm, tror jeg vet hvem du har snakket med. Husker ikke navnet, ikke snakket med hun selv, men hørt flere har sagt hun er skikkelig krass:p Sikkert glad i jobben sin:p haha Men så flott da;) De er veldig hyggelige og hjelpsomme der ja, snakket med dem flere ganger selv, ang. overflytting til neste år! Krysser fingrene for at dere får bhg plass da;) Ja, det var meg. Nei, det finnes ingen ting, men går visst ann å kjøpe ett sånn togkort, som bare gjelder NSB, men må allikevel ha busskort, for må komme meg fra Vollen til Asker. Så spørs om jeg ikke sparer både tid og penger på å kjøre bil i stedet. Får se det ann når jeg begynner, hva som lønner seg.. Må levere og hente i bhg også... Så da spørs det om jeg rekker skolen om jeg først skal levere i bhg, deretter hjem med bil, så gå til bussen, så ta bussen, så bytte buss, så ta toget og så gå fra stasjonen og til skolen... Også er det jo ikke sikkert at buss og tog korresponderer... Huff! Tror jeg sverger til bilen jeg;)
Turid Laila Skrevet 4. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2008 Hehe, det er greit med bil altså! Dessuten er det jo greit om du er alene med han også, at du kan stole på at du kommer frem når du skal, og ikke blir stående i Drammen pga tog og buss som ikke går :/
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Bil er tingen ja;) Er ikke alene med han, men pappan hans begynner kl.0700 på jobb, og det er da bhg åpner. Så derfor må jeg levere, dessuten har vi bare ett sete, så da må jeg hjem å bytte bil, ellers får vi ikke hentet han.. Men uansett, NSB kan man IKKE stole på
Turid Laila Skrevet 4. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2008 Å ja, skjønner. Her begyner også pappan tidlig. Klokken 04.00, så jeg må levere også, men han henter da Ugh, nei. Lurer på hvor mye tid av livet mitt jeg har brukt før jeg fikk lappet på venting jeg. Venting på tog som ikke kommer, venting på tog som ikke får dra pga. signalfeil, eller bremsefeil eller personalmangel eller noe annet drit! Jammen glad jeg fikk lappen rett etter bursdagen min altså
Turid Laila Skrevet 4. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2008 Vi har visst felles bekjente vi Kikket litt på bloggen din, og på facebook, og jammen har vi det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå