Gå til innhold

ok..kjenner angsten kommer her..hørte at..

Anbefalte innlegg

Skrevet

når d går over en viss tid..år siden du fødte sist så er d akkuratt som om d er 1 gangs fødende..noen sa 5 år,andre 7..

d er snart 5 år siden jeg fødte..

å neeeei, jeg vil ikke dette jeg:(

*svette svette*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fødte en gutt i januar 07. Da var det 10 år siden sist jeg fødte. Det gikk som en drøm. Fra jeg hadde 4cm til den lille var ute tok det ca 1 time og 45 min. Er nå gravid igjen i uke 31 og håper at denne fødselen kommer til å gå like fint!!!!

Lykke til.

PS: Er kjempe glad for at katten din kom tilbake!!!!!!(Håper at det var deg og at jeg ikke tar feil nå)

Skrevet

jeg har forsåvidt hørt det samme (mellom 7-9 år sa jordmoren min). Men hun sa samtidig at det er ikke noen garanti for at fødselen blir noe anderledes (feks kortere eller lettere ) selv om det er kort tid imellom. Like greit å forberede seg på at det blir omtrent som sist (like langt og vondt), tenker jeg...og det er bare 2,5 år siden jeg fødte. Så kommer alt annet som en positiv overraskelse.

Skrevet

en til:takk takk ,ja d var meg hehe:)ikke verst at du husket d da:)

å d var jo godt å høre da,,at d ikke trenger bli verre selv om d er lenge siden sist..hadde en veldig grei fødsel sist,å håper d ikke blir veldig ulikt den:)

Skrevet

jeg hørte 5 før, men nå har jeg også hørt 7 år.

Og det er snart 7 år siden med meg da. Men 1 fødselen min var greiere enn nr 2. SÅ det er helt greit

Skrevet

Ikke det at dette har noe med innlegget (bare snikleser ALLE innglegg om fødsler i håp om at noen sier at neeeida det er ikke så ille...hehe)

anyways så bra at pusen din kom hjem like hel redorkide :)

Skrevet

takk for d dollface:)

vi var veldig lettet når han kom:)

så godt folk husker da hehe

Skrevet

Det er nok ikke noe i den myten, har man født så har man født selv om det er 20 år siden sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...