Gå til innhold

Hva syntes dere om magen deres jenter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes jeg har så flott mage jeg. Den er kjempestor, over det grønne feltet på SF skjemaet. Blir litt lei av alle som må kommentere så stor du kommer til å bli når du er så stor nå. Kunne ikke flere sagt så stor og flott mage du har? Jeg syntes i hvert fall den er fin!!

Hva syntes dere om magene deres da? Håper dere trives!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magen min var stor og fin helt til i uke 30. Da festet lillemann seg og magen ble litt mindre, fikk også strekkmerkene mine da.

Har også ligget over det grønnefeltet på symf-målene hver gang, å det er jo litt stas;o)

Skrevet

Jeg elsker den!

Gruer meg faktisk til å miste den når knøttet kommer, har blitt skikkelig glad i store fine magen!

Skrevet

Jeg er kjempestolt over magen min jeg! synes den er dritfin!

Går aldri med vide gensrer, og kler meg bestandig for å strutte mest mulig med magen min :)

Skrevet

er veldig fornøyd med magen min jeg også... er ikke så veldig stor, ligger helt nederst på de derre målene, men den passer meg :) trives med å gå gravid egentlig, men skal bli innmari godt å bli ferdig også da :)

Skrevet

Får hele tiden høre at den er så liten selv om symfemålet ligger innenfor normalen, men er blitt veldig glad i den lille klumpen min altså, ikke har den fått noen strekk/skrekkmerker ennå heller, venter spent på når de kommer jaa.. Oppstår jo endel komiske situasjoner når man har mage, og man innser at alle historier om hvor vanskelig det er med sko og at man butter i ting faktisk ikke er overdrivelse... hehe, også er det igrunn digg og ikke måtte holde inn magen, folk syntes faktisk at hver millimeter av magen bare er søtt og koselig... det er en frihet man ikke har så mange ganger i livet det!!! ;)

Skrevet

Er fornøyd med magen min foreløbig, ingen strekmerker :) rundt og fin :) Er bare 154 cm så begynner å bli litt tungt med stor mage nå, jenta mi ligger langt oppi ribbeina mine så er ubehagelig å sitte. Men det blir vel bedre når hodet begynner å fester seg...kanskje hun siger litt ned :)

Skrevet

Nå synes jeg den er bare stor og tung og i veien! Og jeg gleder meg veldig til å bli kvitt den!! Men gleder meg til å se babyen da! :)

Skrevet

Jeg er fryktelig stolt over tjukkemagen min. Den er nok ikke noe større enn andre sin i uke 30, har ligget på den røde streken hele veien, så den er vel ganske normal i størrelse. Men, jeg trives med den, jeg. Var litt uvant i starten, den voksende magen var egentlig bare litt rar... Føler meg som en strandet hval til tider, det å komme seg opp og ned av en stol, til og fra senga, og bare det å snu seg er jo et kapittel i seg selv, mesteparten av de 9 kg jeg har lagt på meg har kommet på magen/midje, men jeg skjønner jo det at det er normalt for meg. Så i det store og det hele er jeg storfornøyd meg magen og huleboeren min :-)

Skrevet

Jeg elsker magen min, for jeg vet hva som ligger inni den :D

Men, hvorfor er det slike at folk stirrer på magen min så rart? Til og med kjæresten reagerer på hvordan folk stirrer når vi er ned i byen

Og jeg er heller ikke akkurat sååå veldig svær!

Jeg beygnner å bli irritert på det, har så lyst å bare si ''har du ikke sett en gravid mage før eller??''. hehe

Skrevet

Jeg trives veldig godt med magen min. Foreløbig er den ikke så stor at den egentlig er til noe stort besvær. Jeg er i uke 28, men har SF-mål som ikke ligner grisen - langt over det grønne feltet. *hehe* Samboeren min har også kommentert at jeg ser så stolt og fornøyd ut med magen min. :)

Skrevet

Jeg liker magen min. Nå som jeg er i uke 30 synes jeg den har fått en fin kuleform. (eneste jeg ikke liker er at alle skal ta på magen hele tiden, men men)

Ingen strekkmerker ennå, og jordmoren min synes jeg har en flott liten mage. Dette sier hun hver gang hun ser meg. Kjempekoselig å høre det:)

Skrevet

For det aller meste synes jeg den er riktig så fin, og ser meg tilfreds i speilet. Snakk om super kule-mage!;) Men av og til føler jeg meg som ei deformert ku, og ler oppgitt til mitt eget merkelige speilbilde (uke 32).

Skrevet

Jeg elsker magen min! synes den er kjempeflott både formen og den nydelige gutten min som ligger å sparker inni der og god gjør seg nå...Gru gleder meg til å miste magen, man føler seg jo ikke så lekker etter en fødsel. Magen er stor og ikke flott igjen!

Jeg er på overtid, 4 dager nå og er redd for strekkmerker, vil ikke at de skal komme!

Skrevet

Ligger fint i følge SF måla, på øvre del av den grøne streken. Men får alltid komentar på kor liten magen min er...siste komentaren eg bemerka meg fikk eg 26.juli, då var det ei som sa at eg ikkje var større enn ho var når ho hadde fått i seg eit godt måltid... :P

Men eg føler meg stor nok. Skal bli greit når magen blir mindre igjen, slik at eg slippe gå med slike lange toppar heile tida.

Eg er fornøgd med magen, stort sett. Einaste eg ikkje er så fornøgd med, er at det ikkje er så godt å gå med tettsittande kle av og til.

Og så lure eg på om magen min er unormalt høgt oppe, sist eg prøvde ei av dongribuksene mine, så fikke eg den på (litt trang i livet). Det var ikkje så lenge sidan...jaja;)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med magen min:) For min del kunne den godt ha vært bittelitt større også. Møtte ei venninne i dag som ikke vet at jeg er gravid, hun så det heller ikke nå. Trodde sikkert bare jeg hadde lagt på meg og jeg er i uke 34.

Tror kanskje jeg stryker ekstra mye på magen, slik at folk skal se at jeg er gravid og ikke bare feit.hehe:)

Derimot så er jeg DRITTLEI av alle som skal ta på magen!

En ting er folk jeg kjenner godt, venner og familie. Noe ganske annet er det med totalt ukjente folk!

Jeg sto i dokø på en utekonsert her i sommer, sto sikkert å strøk litt på magen min selv. Da snur hun foran meg i køen seg og lurer på om jeg er gravid. Ja, sier jeg selvfølgelig. Da tar hun helt plutselig på magen min mens hun lurer på hvor langt jeg er på vei!

Kunne ALDRI falt meg inn å ta på magen til en ukjent person, gravid eller ei!

Dette ble langt gitt:)

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Jeg synes magen min er veldig fin!! :)

Den er liten og lett...er i uke 30 nå men fortsatt så finnes det noen få som ikke kan se at jeg er gravid, har også holdt meg mye på magen tidligere hehe..slik at folk skulle se at jeg ikke bare var feit:)

Er andregangs da, og synes tiden går utrolig fort denne gangen..er jo snart oktober jo..nesten iallefall:)

Skrevet

Kjempestolt av magen min ;o) Alle seier den er liten, men eg synes den er akkurat passelig å dra rundt på...hehe. Følger normalen på skjema. Var på festival forrige helg og en kar prøvde å sjekke meg opp..... heilt til eg tok armane ut av kryss frå magen...."åi skit du er jo gravid jo..." .... eg og sambo fekk oss en god latter... hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...