Gå til innhold

Flere som er dårlig i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Løper på do flere ganger om dagen (og det er ikke pga en full blære). Trodde det var mer normalt med forstoppelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det slik en periode ja... Ikke morsomt.

Men det gav seg heldigvis :)

Jordmor sa til meg at det er nesten like vanlig med løs som med hard mage når man er gravid. Vet ikke hva som er best/værst jeg...

Skrevet

Jeg tror jeg heller vil ha løs mage enn forståppelse! :) Har hørt om de som har måttet inn på sykehuset for å få hjelp til å "få det ut". Tror det er kjempevondt når man ikke får gått på flere dager.

Men litt plagsomt når det går altfor bra og da! :)

Skrevet

Jeg er plaget med begge deler. For noen uker siden hadde jeg så hard mage at jeg revna opp der bak. Småblødde i ei uke og hadde stoore problem med å få av meg avføring pga at det var så vondt :(

Siden igår har jeg hatt skikkelig løs mage! Får frysninger og kjempevondt i magen å må springe på do!!

Skrevet

ja gjett.. Har stort sett hatt løs mage siden jeg ble gravid. Det hadde jeg med mine 2 første og. Hadde håpet det skulle normalisere seg etterhvert....

Skrevet

jepp jepp.. plaget med både begge deler her ja. men må si d er bedre å renne på do hele dagen enn ikke å få det til. da får man mere vondt :O/

Skrevet

Spis mye bananer, det er visst ikke bra å spise når man har treg mage, så det må vel være motsatt effekt på løs mage?!

Skrevet

jeg er også kjempe løs i magen, uansett hav jeg spiser, nesetn med en gang jeg har fått i meg noe må jeg fly på do..... ikke gøy:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...