Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 sønnen vår er snart 7 mnd, og vi har ikke hatt en eneste våkennatt. selv ikke da han fikk tenner. flere?
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Japp, vi! Eller, vi hadde en, da var VI våkne (han sov i bilen) til 02, men det var fordi han måtte på legevakta pga tette luftveier. Sovna kl 02, våkna kl 05 (igjen pga tette luftveier, og fikk ikke puste).. Han er snart 1 år.. eldstejenta derimot, det er et annet kapittel!
blittmamma07 Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Hva mener du med våkennatt. Har du aldri gitt mat på natten? Sover babyen din fra 19 til 07 uten noe som helst?
malingus Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Ikke vi heller, heldigvis! Og snuppis er 9 mnd! Mata jo oftes et par ganger i løpet av natta før da jeg ammet. Men aldri vært våken og skreket/ikke ville slå seg til ro store deler av natta, nei. Regner med det var det du mente. Var noen få ganger at hun våknet ved 4-5 tida og var våken i en time, men ikke mer enn det!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 jeg har ikke... kun våknet for å få mat, og sovnet ved puppen når han har vært mett... som regel sovnet jeg også, og vi sov sammen resten av natta... etter hvert som han ble litt eldre fant han puppen selv og jeg registrerte i halvsøvne at han fikk mat... bortsett fra dette har jeg ikke vært våken på natta pga ham:) men hadde noen timer med skriking på kveldene da han skulle lære å sove på eget rom, heldigvis ikke etter min leggetid...
Sånn kan det gå Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Vi har samsovet med alle 8 når de var små og derfor helt sluppet unna våkenetter. Bare å "plugge inn" puppen og sove videre.
blittmamma07 Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 man er da våken på natta om man gir mat??? eller? selv har jeg heller aldri gått å båret rundt på noen av mine babyer. men sistemann fikk mat hver natt klokken 05 fra 8 mnd til 11 mnd. så jeg var jo oppe å ga mat for å legge oss igjen med en gang. har også vært oppe i en peride for å sette i smokken når de var for små til å finne de selv. minstemann er bare 14 mnd så jeg håper det fortsetter sånn. de kan fort finne på nye sprell disse små vuttu!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 med våkennatt mener jeg at barnet har vært våken i flere timer skreket, ikke villet sove, plaget med tenner osv osv. å kun gi babyen mat et par ganger anser jeg ikke på som en våkennatt nei. det tar jo ikke lange tiden. sønnen vår begynte å sove fra 22 til 9 uten mat da han var 1,5 mnd. og nå sover han fra 20 til ca 0830 uten mat. fram til han var 1,5 mnd fikk han mat 2 ganger på natta, og han sovnet med en gang etterpå. så det vil jeg ikke kalle våkennatt. HI
Brenda med 2 ute Skrevet 4. august 2008 #9 Skrevet 4. august 2008 Heh jag skjønner hva du mener HI=) Vi har vært opp med henne 5 netter kansje. Da har det vært forkjølelse og flytting...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #10 Skrevet 4. august 2008 Vår sønn er snart 9 mnd, Vi har hatt det nesten slik som dere. Frem til han var ca 1,5 mnd fikk han mat 2 ganger om natten (mellom kl.21 og 09). Etter dette har han stortsett sovet i strekk fra kl. 19 til 07. Da får han mat og sover et par timer til. Jeg innser det at her har vi vært heldige. Har aldri vært væken mer enn ved mating om nettene. Jeg sitter i en stol ved sengen hans og gir mat. Etterpå ligger han i sin seng igjen.
Lillebror og stoerebror Skrevet 4. august 2008 #11 Skrevet 4. august 2008 Førstemann som er 18 mnd har jeg aldri hatt våkennatt med. Hadde 1-2 måltider om natta de første mnd der han sovnet igjen med en gang Sov rundt (fra 7 til 8) fra han var 7 mnd.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #12 Skrevet 4. august 2008 Vi har heller ikke hatt en eneste våkenatt slik du beskriver de og jenta vår er 2,5 år... Hun har derimot hatt perioder hvor hun har våknet i 4-5 tiden på morgenen, og da er det i grunn fremdeles natt for min del..
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #13 Skrevet 5. august 2008 Ikke vi heller, baby er 6mnd nå Det nærmeste jeg kommer er vel da vi var på ferie, så måtte jeg ta baby i sengen med meg for at hun skulle få sove de første nettene. Hun som har sovet i egen seng siden 3 mnd..
Blue Lady Skrevet 5. august 2008 #14 Skrevet 5. august 2008 Vi har ikke hatt en eneste våkenatt med våre to. Ja, de har vært våkne på natten, men aldri mer enn 1 time i strekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå